کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نوشهر خبر داد

اجرای 262 عنوان برنامه طی هفته بسیج در نوشهر

2 آذر 1399 ساعت 12:26

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نوشهر گفت: 262 عنوان برنامه همزمان با هفته بسیج توسط پایگاههای مقاومت بسیج و بسیج اقشار در شهرستان نوشهر برگزار می شود.


به گزارش بلاغ، حسین جناسمی در نشست با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج اظهار کرد: نقش بسیج در عرصه‌های مختلف در کشور بسیار ارزنده است.

وی بیان کرد: بسیج در عرصه داخلی و کمک به زیرساخت‌های کشور نقش آفرینی کرده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نوشهر ادامه داد: بسیجیان هشت سال مردانه در راه دفاع از ارزش‌ها ایستادند و حضرت امام راحل نیز همواره به بسیجی بودن افتخار می‌کردند.

این مسئول ادامه داد: پیروزی در جبهه مقاومت به برکت نقش نیروهای بسیجی محقق شده است و اگر در جبهه مقابله با تکفیری‌ها، عراق و سوریه توفیقی داشتیم به برکت نیروهای بسیجی بوده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نوشهر افزود: در راه مقابله با ویروس کرونا اگر حضور نیروهای بسیجی نبود، اوضاع بدتر می‌شد و تمامی پایگاه‌های مقاومت به پایگاه‌های سلامت تبدیل شده است.

این مسئول از توزیع ۱۸ هزار بسته معیشتی در سه مرحله کمک مومنانه خبر داد و گفت:  اجرای ۳۳ برنامه شاخص همزمان با هفته بسیج در شهرستان اعم از اعزام اکیپ‌های بهداشتی به مناطق محروم، تجلیل از مدافعان سلامت، ضدعفونی معابر و توزیع ماسک، نواختن زنگ بسیج در شبکه شاد، دیدار با امام جمعه، برپایی میز خدمت، تجلیل از بسیجیان نمونه، نشست روشنگری و تبیین گام دوم انقلاب، تجلیل از خادمان مسجد، افتتاح یادمان شهدای نوشهر در پارک نوید، مانور گشت‌های رضویان، چهارشنبه‌های آسمانی، افتتاح خانه‌های مسکونی نیازمندان،رژه خودرویی و دوچرخه سواران بسیجی و غبارروبی گلزار شهدا برگزار می‌شود.

جناسمی با بیان اینکه تشکیل بسیج فتح الفتوح حضرت امام راحل بوده است، به نقش بسیج در عرصه‌های مختلف در کشور اشاره کرد و گفت: بسیج دوران بعد از دفاع مقدس در راه بازسازی کشور اقدامات ارزنده‌ای انجام داده است.

انتهای پیام/


کد مطلب: 442737

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/442737/اجرای-262-عنوان-برنامه-طی-هفته-بسیج-نوشهر

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com