کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

«سپاه» برای بانوی بی‌سرپناه بندرعباسی خانه می‌سازد

1 آذر 1399 ساعت 9:00

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان تصریح کرد: سپاه امام سجاد(ع) در صورت واگذاری زمین توسط مسؤولان استانی به‌مناسبت هفته بسیج یک باب منزل مسکونی برای این بانوی آسیب‌دیده می‌سازد.


به گزارش بلاغ به نقل ازسردار اباذر سالاری در عیادت از بانوی بندرعباسی که به‌دنبال درگیری با مأموران شهرداری، خودسوزی کرده بود، اظهار داشت: در صورت تخطی از قوانین و مقررات توسط افراد به هر دلیل توصیه می‌کنیم مامورین ادارات به‌ویژه شهرداری‌ها که با احاد ملت سر و کار دارند با رعایت اخلاق اسلامی، حفظ حرمت و کرامت افراد از برخوردهایی که باعث هتک حرمت طرف مقابل و جریحه‌دار شدن افکار عمومی می‌شود و خوراک تبلیغاتی را برای معاندین فراهم می‌کند، پرهیز نمایند.

وی افزود: با توجه به برخورد غیر قابل دفاع مامورین شهرداری بندرعباس با این خانم بی‌سرپناه و انتشار تصاویر در سطح کشور و بیرون، این رفتار را بشدت محکوم کرده و درخواست برخورد جدی با مسببین آن را داریم.
فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان تصریح کرد: سپاه همواره آماده خدمت به قشر مستضعف و آسیب‌پذیر است و با همکاری دستگاه‌های مرتبط، با آسیب‌شناسی و برنامه‌ریزی لازم نسبت به شناسایی افراد آسیب‌پذیر و نیازمندان اینچنینی در جامعه اقدام کرده و علاوه بر رفع نیاز‌های آموزشی و تحصیلی فرزندان آنها، سایر امکانات زندگی را فراهم می‌آورد. به‌طوری که در آینده شاهد اینگونه حوادث نباشیم.

سردار سالاری در ادامه گفت: سپاه امام سجاد(ع) در صورت واگذاری زمین توسط مسؤولان استانی به‌مناسبت هفته بسیج یک باب منزل مسکونی برای این بانوی آسیب‌دیده می‌سازد.
وی در پایان عنوان داشت: تکریم انسان‌ها به‌ویژه مستضعفین و پابرهنگان که خود صاحبان این مملکت هستند باید در تمام امور حفظ و صیانت گردد و اقدامات غیر قانونی نیز باید به‌صورت مصلحت‌آمیز توسط مسؤولان ذیصلاح حل و فصل گردد.






بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 442736

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/442736/سپاه-بانوی-بی-سرپناه-بندرعباسی-خانه-می-سازد

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com