کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

هلالی دوباره برای آزادسازی زندانیان، آستین بالا زد

30 آبان 1399 ساعت 10:05

عبدالرضا هلالی مداح اهل بیت(ع) دوباره برای آزادسازی زندانیان جرایم مالی و غیرعمد فراخوان داد تا با جمع‌آوری کمک‌های مردمی، ۷۰ نفر را به زندگی بازگرداند. او نام این پویش را #دوباره_زندگی گذاشته است.



به گزارش بلاغ، عبدالرضا هلالی مداح اهل بیت(ع) دوباره برای آزادسازی زندانیان جرایم مالی و غیرعمد فراخوان داد تا با جمع‌آوری کمک‌های مردمی، آنان را به زندگی بازگرداند. او نام این پویش را #دوباره_زندگی گذاشته است.
هلالی در مرتبه اول، همزمان با ۱۲ آبان‌ماه سالروز تولدش با انتشار پستی پویش #دوباره_زندگی را راه‌اندازی کرد و در آن از همه علاقه‌مندان و هیأتی‌ها خواست به عنوان هدیه تولد، او را در امر آزادسازی زندانیان یاری کنند. در این مرحله، از مردم مبلغ ۱۰۰ میلیون و ۴۷۶ هزار تومان جمع‌آوری شد و ۳۰ زندانی از ۱۴ شهر آزاد شدند. میانگین مدت زمان زندانى این افراد، ۱ تا ۸ سال بود و میانگین تعداد فرزندانشان هم بین ۱ تا ۳ بوده است.
او در مرحله دوم این پویش، برای آزادسازی ۷۰ زندانی برنامه‌ریزی کرده است، افرادی که برای مبالغ اندک چندین سال در زندان هستند و سرپرست خانواده خود محسوب می‌شوند که بازگشت دوباره آن‌ها به زندگی، خانواده‌ای را از مشکلات عدیده نجات خواهد داد.
مردم و خیرین می‌توانند برای مشارکت در طرح آزادسازی زندانیان این مداح، کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۱۸۰۰۹۲ و یا شماره حساب ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه پرداخت ۸۸۰۶۸۷۳۹۲ به نام مرکز نیکوکاری تکیه‌گاه آقامرتضی علی(ع) وابسته به هیأت الرضا(ع) واریز کنند.
 


کد مطلب: 442696

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/442696/هلالی-دوباره-آزادسازی-زندانیان-آستین-بالا-زد

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com