کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نامه استقلال به فدراسیون کشتی درباره کارشکنی هیات مازندران

30 آبان 1399 ساعت 10:40

با وجود گذشت چند ماه از برگزاری دور رفت لیگ کشتی، هنوز هیات کشتی مازندران نسبت به صدور رضایتنامه یکی از کشتی گیران این تیم اقدام نکرده است



به گزارش بلاغ، هادی حبیبی در گفت و گو ، درباره وضعیت تیم کشتی استقلال برای حضور در دور برگشت لیگ کشتی آزاد، اظهار کرد: اردوی استقلال برای حضور پرقدرت در لیگ کشتی آزاد از روز شنبه با حضور ۲۰ کشتی گیر در سالن توفیق جهانبخت تهران آغاز می شود. خوشبختانه تمامی نفرات از وضعیت خوبی برخوردارند و آماده حضور در دور برگشت لیگ هستند.
مربی تیم کشتی استقلال افزود: آماده برگزاری دور برگشت لیگ هستیم تا مانند دور رفت با اقتدار ظاهر شویم، هدفمان رسیدن به فینال و کسب بهترین نتیجه است. حریفان خوبی در لیگ داریم و باید با انگیزه و تمرکز لازم پا به میدان بگذاریم. قرار بود اردو از فردا(شنبه) آغاز شود اما با دو روز تاخیر برگزار خواهد شد.
وی درباره سرانجام سنگ اندازی هیات کشتی مازندران و عدم صدور رضایتنامه دو کشتی گیر استقلال، گفت: بعد از مدت ها فقط رضایتنامه سینا غلامی صادر شد اما هنوز هم نسبت به صدور رضایتنامه محمد رمضان پور اقدام نشده است.
حبیبی خاطرنشان کرد: قصد داریم فردا(شنبه) نامه ای به فدراسیون کشتی در این باره ارسال کنیم تا اگر مشکل حل نشود در نهایت موضوع را در کمیته انضباطی فدراسیون کشتی پیگیری کنیم.
وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا کشتی گیر خارجی نیز به ترکیب استقلال اضافه خواهد شد یا خیر، گفت: برای دور گروهی نیازی به اینکار نیست اما قطعا برای رقابت های فینال دو کشتی گیر خوب خارجی جذب تیم خواهد شد.
 


کد مطلب: 442675

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/442675/نامه-استقلال-فدراسیون-کشتی-درباره-کارشکنی-هیات-مازندران

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com