کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رضایت مارتینس از پیروزی برابر دانمارک

29 آبان 1399 ساعت 12:00

سرمربی تیم ملی فوتبال بلژیک به ستایش از عملکرد شاگردانش بعد از پیروزی برابر دانمارک پرداخت.



به گزارش بلاغ، به نقل از اسپورت، تیم ملی فوتبال بلژیک در لیگ ملت‌های اروپا توانست با نتیجه ۴ بر دو برابر دانمارک به پیروزی برسد تا با قرار گرفتن در صدر جدول رده‌بندی به عنوان تیم نخست به دور بعد راه پیدا کند.
روبرتو مارتینس، سرمربی بلژیک در نشست خبری بعد از بازی گفت: در نیمه نخست بعد از آن که گل زود هنگام را به ثمر رساندیم احساس کردیم که به راحتی به پیروزی دست پیدا می کنیم و به همین خاطر بازیکنان زیاد بازی را جدی نگرفتند. مثل همیشه انگیزه و شور و هیجان لازم را نداشتیم. باید بهتر از این در نیمه نخست ظاهر می‌شدیم.
او ادامه داد: در نیمه دوم واکنش بهتری از خود نشان دادیم هر چند که بازهم دروازه ما باز شد. امشب فهمیدیم که چگونه دانمارک توانست انگلیس را شکست دهد. به هیچ وجه از سطح کیفی بالای دانمارک تعجب نکردم.
مارتینس در پایان گفت: باوجود آن که دو گل دریافت کردیم اما خط دفاعی ما شب خوبی را تجربه کرد و عملکرد خوبی از خود نشان داد. همه بازیکنان سطح بالایی از خود نشان دادند و از پیروزی و نتیجه بازی راضی هستم.
در این گروه بلژیک با ۱۵ امتیاز صدرنشین شد و به نیمه نهایی راه پیدا کرد این درحالی است که انگلیس و دانمارک هم با ۱۰ امتیازی به کار خود پایان دادند.
 


کد مطلب: 442635

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/442635/رضایت-مارتینس-پیروزی-برابر-دانمارک

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com