کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دریافت انبوه تست کرونا از دانشجویان

29 آبان 1399 ساعت 9:40

با اعلام دولت انگلیس، دانشگاه‌های این کشور از دانشجویان خود تست انبوه "کووید-۱۹" دریافت می‌کنند.



به گزارش بلاغ، به نقل از یودبلیونیوز، دولت انگلیس به رؤسای دانشگاه‌های این کشور دستور داد که دریافت تست کرونا از دانشجویان را در سطح انبوه انجام دهند.
در این ابلاغیه آمده که دریافت انبوه تست "کووید-۱۹" باید پیش از اتمام ماه نوامبر آغاز شود.
"میشل دونلان" رئیس دانشگاه‌های انگلیس در نامه‌ای به رؤسای دانشگاه‌های این کشور گفت: این برنامه دریافت تست کرونا از دانشجویان با استفاده از دستگاه‌های محرک انجام شود که برای فرآیندسازی نیازی به آزمایشگاه ندارد و می‌تواند نتایج را در عرض یک ساعت تعیین کند.
وی معتقد است با انجام این برنامه و دریافت تست کرونا به صورت انبوه، دانشجویان برای تعطیلات کریسمس با خیال راحت و امن به خانه‌های خود بازمی‌گردند.
گفته شده انجام این برنامه از تاریخ ۳۰ نوامبر آغاز می‌شود و تا تاریخ ۶ دسامبر ادامه خواهد یافت که به عنوان "آزمایش قبل از پایان ترم" شناخته می‌شود. این بدان معناست که برخی دانشجویان می‌توانند بلافاصله پس از اینکه تست کرونا آن‌ها منفی شد، به خانه‌های خود بازگردند.
دانشجویانی هم که تست آن‌ها مثبت شد، قرنطینه خواهند شد.
گروه مشاوره علمی دولت انگلیس در مورد این که دانشجویان در تعطیلات کریسمس در تجمعات خانوادگی شهرهای خود حضور یابند؛ به عنوان "خطری قابل توجه" هشدار داده است.
همه شهرهای انگلیس که در حال حاضر تحت محدودیت‌های سطح ۳ هستند، تعداد زیادی دانشجو دارند. این شهرها شامل لیورپول، شفیلد،ناتینگهام و منچستر می‌شود.
حدود ۳۷۰ هزار دانشجو در انگلیس در کریسمس از مناطق شمالی انگلیس به خانه‌های خود سفر خواهند کرد.
 


کد مطلب: 442620

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/442620/دریافت-انبوه-تست-کرونا-دانشجویان

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com