فرمانده انتظامی مازندران اعلام کرد

اعلام جزئیات محدودیت‌های تردد کرونایی در مازندران

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰
کد مطلب : ۴۴۲۶۰۷
فرمانده انتظامی مازندران از اعمال محدودیت‌های تردد در تمامی شهرستان‌ها در طرح مقابله با شیوع بیماری کرونا خبر داد.
۰
plusresetminus
اعلام جزئیات محدودیت‌های تردد کرونایی در مازندران
به گزارش بلاغ، سردار مرتضی میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگاران از اعمال محدودیت‌های تردد در تمامی شهرستان‌ها در طرح مقابله با شیوع بیماری کرونا خبر داد و اظهار کرد: با توجه به کارشناسی‌های انجام شده توسط مسؤولان بهداشت و درمان کشور مبنی بر ترددها و تجمعات غیرضروری به عنوان یکی از دلایل اصلی شیوع بیماری کرونا، محدودیت‌های تردد در سطح استان به اجرا درآمد.

وی با اشاره به این که بر اساس دستورالعمل‌های بهداشتی و پلیس راهور ناجا این محدودیت‌ها در شهرستان‌های دارای وضعیت قرمز و نارنجی به اجرا گذاشته خواهد شد، تصریح کرد: در استان مازندران شهرستان‌ها آمل، بهشهر و ساری دارای وضعیت قرمز و سایر شهرستان‌ها دارای وضعیت نارنجی هستند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با بیان اینکه این محدودیت ها از روز شنبه به اجرا در خواهد آمد، خاطرنشان کرد: در صورت ورود خودروهای شخصی با پلاک غیربومی به شهرهای دارای وضعیت نارنجی این خودروها در هر ۲۴ ساعت مبلغ ۵۰۰ هزار تومان و در صورت ورود به شهرهای دارای وضعیت قرمز در هر ۲۴ ساعت مبلغ یک میلیون تومان اعمال قانون خواهند شد.

میرزایی در ادامه افزود: ورود و خروج وسایل نقلیه غیربومی به شهرهایی با وضعیت زرد عادی بوده و در صورت ورود وسایل نقلیه بومی شهرهای با وضعیت زرد به شهرهای با وضعیت نارنجی و قرمز این خودروها نیز اعمال قانون می‌شوند.

وی با بیان این که این محدودیت شامل خودروهای امدادی و درمانی، انتظامی، حمل بار و مسافر نمی‌شود، تصریح کرد: ممنوعیت‌های تعیین شده برای کارکنان دستگاه‌های دولتی که محل سکونت آنها با محل کار آن‌ها در یک نقطه قرار ندارد، هم وطنانی که نوبت عمل جراحی دارند و افرادی که دارای احضاریه زمان حضور در موعد مقرر تعیین شده هستند با ارائه مدارک مثبته شامل نخواهد شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران از سایر خودروهایی که دارای ممنوعیت تردد نیستند خواست برای تردد در شهرهای فاقد کنارگذر و یا کمربندی از معابر شهری ویژه که برای این منظور در نظر گرفته شده بدون هرگونه توقف در طول مسیر اقدام کنند.

میرزایی با اشاره به این که برابر ابلاغیه صادره از سوی قرارگاه عملیاتی مقابله با بیماری کرونا، اعمال این قوانین فقط ویژه مبادی ورودی شهرهای قرمز و نارنجی بوده و هیچگونه اعمال قانونی در خروجی شهرها صورت نمی‌پذیرد؛ بیان کرد: افرادی که به دلایل مختلف نیاز مبرم و ضروری به تردد در این شهرستان‌ها دارند می‌توانند با مراجعه به پلیس راهنمایی و رانندگی نسبت به دریافت مجوز تردد اقدام کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷