کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرماندار ویژه آمل:

محدودیت‌های درون‌شهری در آمل اعمال می‌شود/وضعیت خوبی در تعداد بیماران بستری نداریم

29 آبان 1399 ساعت 10:00

فرماندار ویژه آمل از اعمال محدودیت درون شهری خبر داد و گفت: از ساعت 21 تا 4 صبح هیچ خودرو حق تردد در داخل شهر را ندارد.


علیرضا شریعت در گفتگو با خبرنگار بلاغ با اشاره به محدودیت های کرونایی در آمل اظهار کرد: محدودیت های کرونایی بر اساس رنگ های اعلام شده است خواهد بود، در آمل، ساری، بهشهر وضعیت قرمز و مابقی نارنجی است.

وی با بیان اینکه محدودهای کرونایی در آمل از ابتدای آذر اجرا خواهد شد، عنوان کرد:محدودیت طرح با عنوان حاج قاسم سلیمانی که با سپاه، نیروی انتظامی، بسیج و ارگان های مربوط با ریاست فرماندار بصورت محله محور اجرا خواهد شد، شهرستان به صورت بلوکه بندی و در روستاها با همکاری دهیاران محدودیت ها اجرا می شود.

فرماندار ویژه آمل تصریح کرد:هیچ خودرویی از شهرهای دیگر نمی تواند وارد شهر قرمز شود و هیچ خودرویی از شهرهای قرمز نمی تواند خارج شود، کسانی که شغلشان در شهرهای دیگر است می توانند از فرمانداری مجوز بگیرند، در صورت تخلف هر 24 ساعت یک میلیون تومان جریمه خواهند شد.

وی از محدودیت های داخل شهر آمل خبر داد و افزود: از ساعت 21 تا 4 صبح هیچ خودرویی حق تردد در داخل شهر را ندارد که رقم تخلف ان ابلاغ خواهد شد.

شریعت با تاکید وضعیت قرمز کرونا در شهرستان آمل خاطرنشان کرد: قدرت انتقال این ویروس  10 برابر شده است، از تعداد بیماران بستری وضعیت خوبی نداریم.

وی 56 درصد ابتلای ویروس کرونا را در رفت و آمدهای خانوادگی خواند و اظهار کرد: اگر ورودی شهر را ببندیم، اما مردم مراعات نکنند، محدودیت ها تاثیرگذار نخوهد بود، مردم نقش بسزایی دارند، که با همکاری آنان قطعا کرونا را مهار خواهیم کرد.

فرماندار ویژه آمل در پایان از رسانه ها تشکر کرد و افزود: رسانه ها بازوان قدرتمندی هستند که در آگاهی بخشی و اطلاع رسانی دارند و بخوبی در شرایط کرونا توانستند به خوبی فرهنگسازی کنند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 442595

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/442595/محدودیت-های-درون-شهری-آمل-اعمال-می-شود-وضعیت-خوبی-تعداد-بیماران-بستری-نداریم

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com