تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۰
کد مطلب : ۴۴۲۵۹۳
رئیس صنعت معدن تجارت آمل گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا تمامی مشاغل به جزء مشاغل سطح یک از اول آذر ماه به مدت دو هفته بقیه مشاغل در شهرستان تعطیل هستند.
۰
plusresetminus
اعمال محدودیت‌های مشاغل از یک آذرماه در آمل/46 واحد صنفی پملب و اخطار گرفتند
محمد ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار بلاغ با اشاره به وضعیت قرمز در آمل گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا تمامی مشاغل به جزء مشاغل سطح یک از اول آذر ماه به مدت دو هفته  بقیه مشاغل در شهرستان تعطیل می باشند.

وی با بیان اینکه اعمال محدودیت ها برای تمامی شهرهای قرمز کشور است، عنوان کرد: واحدهای که کالای اساسی و عمومی مانند، سوپرمارکت ها، قصابی، داروخانه و.. باز هستند و واحدهای 2، 3 و 4 تا 14 اذر تعطیل خواهند بود.

رئیس صنعت معدن تجارت آمل تصریح کرد: یکی از مسائلی که در دستور کار قرار گرفت، بسته شدن صنف ها تا ساعت 18 بود که تمرکز ما بیشتر در سطح مرکزی شهر و مکان های پر رفت و آمد بود که اکثریت بسته بودند.

وی ادامه داد: رستوران ها باید غذای بیرون بر داشته باشند، اما نباید در داخل به مشتری ها سرویس دهند، به علت عدم توجه به مصوبه ستاد مقابله کرونا و بسته نبودن از هفته گذشته 46 اخطار و پملپ از صنف های مختلف داشتیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴