تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۴
کد مطلب : ۴۴۲۵۹۲
سرپرست فرمانداری سوادکوه از حجم ترافیک خیلی سنگین طی 48 ساعت گذشته در محور سوادکوه خبر داد و با اعلام اینکه طی روزجاری، ترافیک‌ها سبک‌تر شده است؛ گفت: آخر هفته‌ای پر ترافیک را با توجه به آغاز محدودیت‌ها از روز شنبه پیش‌بینی می‌کنیم.
۰
plusresetminus
پیش‌بینی افزایش ورودی‌ها به مازندران طی 2 روز آینده/شاهد ترافیک سنگین طی 48 ساعت گذشته در محور سوادکوه بودیم
به گزارش بلاغ، با به روی زبان افتادن اعمال محدودیت‌های ترددد از اول آذرماه در سطح کشور در میان مردم، همچون گذشته سیل عزیمت مسافران غیربومی به مازندران برای گذران تعطیلات دو هفته‌ای آغاز شده است.

متاسفانه استان‌های شمالی به دلیل نزدیکی به پایتخت و همچنین دارا بودن مواهب  خدادادی نظیر جنگل، دریا و آب‌وهوای دلچسب، در تمامی تعطیلات و حالا در دوران محدودیت‌های چند باره کرونایی، بلاکش مسافران بی ملاحظه به تذکرات ستاد ملی کرونا شده‌اند.

عین‌الله طالبی اَتویی سرپرست فرمانداری سوادکوه در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ در این باره اظهار کرد: به محض اینکه بحث محدودیت‌های درون استانی و برون استانی اعلام شد، شاهد افزایش پیک مسافران از مبادی ورودی محور فیروزکوه به استان بودیم.

وی افزود: ما در ایام تعطیلات شاهد ورود مسافران غیربومی که در واقع خوش نشین هستند و در شهرها و روستاها مالک خانه یا ویلا هستند، مازندرانی‌های مقیم در سایر استان‌ها و برخی از مسافران غیربومی هستیم که قصد تعویض آب‌وهوا و تفریح را دارند.

سرپرست فرمانداری سوادکوه خاطرنشان کرد: از 48 ساعت گذشته تا شب گذشته، شاهد پیک ترافیک پرحجم و خیلی سنگینی در محور سوادکوه در مسیر ورودی به استان مازندران بودیم و بنظر می‌رسد غالب افرادی که قصد عزیمت به مازندران را داشتند، وارد استان شده‌اند.

طالبی ادامه داد: طی روز جاری تاکنون از حجم ترافیک در محور فیروزکوه و از شهر سوادکوه کاسته شده است و شاهد ترافیکی روان‌تر از دیروز و دیشب در این محور هستیم.

وی متذکر شد: ما موج سنگین ترافیک را پشت سر گذاشته‌ایم و اکنون به یک روال عادی‌تری رسیده‌ایم.

سرپرست فرمانداری سوادکوه گفت: علیرغم کاهش تردد و حجم ترافیک طی روزجاری، اما بنظر می‌رسد حجم ترافیک برای فردا و پس فردا پنج‌شنبه و جمعه آخر هفته و منتهی به آغاز محدودیت‌ها، افزایش قابل ملاحظه‌ای داشته باشد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷