تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۵
کد مطلب : ۴۴۲۵۸۸
فرمانده سپاه کربلا از اجرای ۱۴ هزار و ۵۱۸ برنامه در ۲۲ شهرستان در هفته بسیج خبر داد و گفت: این تعداد برنامه‌ها در ۶۶ عنوان طراحی و برنامه‌ریزی شده است و در این هفته کمک‌های مومنانه ادامه دارد.
۰
plusresetminus
اجرای 14 هزار و 518 برنامه در هفته بسیج/40 هزار و 795 بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع می‌شود
به گزارش بلاغ، سردار سیاوش مسلمی در نشست خبری ستاد گرامیداشت هفته بسیج سپاه کربلا با گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: خبرنگاران در جهاد رسانه مقابل دشمنان با تمام ابزار و با هوشمندی لازم در صف اول مواجه با دشمن قرار دارند.

وی شعار هفته بسیج امسال را بسیج، پیشرو و خدمت امید آفرینی با رویکرد نهضت خدمات خالصانه و مومنانه عنوان کرد و افزود: بسیج عظیم‌ترین و ماندگارترین یادگار امام راحل است که در عرصه های مختلف حضور پیدا کرده و تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده است.

فرمانده سپاه کربلا بسیج را به عنوان بزرگ ترین قدرت نرم در برابر دشمن اعلام کرد و ادامه داد: تصریح کرد: آنچه برای ما و حتی دشمن روشن است هر تهدیدی که در کشور حادث شد به واسطه حضور قدرتمند بسیح تبدیل به فرصت می‌شود.

وی گفت: بسیج به تشکیل چند پرونده خلاصه نمی شود و هر کسی که روحیه جهادی و  ایثارگری داشته باشد ولایت فقیه را در کشور بپذیرید و آرمان انقلاب را قبول داشته باشد از نظر ما بسیجی است.

فرمانده سپاه بزرگترین ویژگی بسیجی را دغدغه مندی نسبت به رفع مشکلات مردم و اعتلای انقلاب دانست و تصریح کرد: مدیری در هر سطحی نسبت به حل مشکلات دغدغه‌مند باشد، و نیز در مقابل دشمنان و استکبار بایستد، آن یک مدیر جهادی بسیجی است.

این مسئول با اشاره به اینکه هر مشکلی در کشور با ورود بسیج حل می شود، خاطرنشان کرد: اگر تفکر جهادی و بسیجی در جامعه حاکم شود، انقلاب به تمدن نوین اسلامی نزدیک خواهد شد.

مسلمی از اجرای ۱۴ هزار و ۵۱۸ برنامه در ۲۲ شهرستان در هفته بسیج خبر داد و گفت: این تعداد برنامه‌ها در ۶۶ عنوان طراحی و برنامه‌ریزی شده است.

 وی به عمده برنامه‌های  اجرایی در این هفته اشاره و اضافه کرد: دیدار با  یک هزار ۹۷۹ خانواده معزز شهدا، دیدار با یک هزار ۴۰۸ خانواده ایثارگر، یادواره‌های شهدا، برگزاری ۸۵۶ برنامه ورزشی، یک هزار و ۱۴۸ نشست بصیرتی، ۲ هزار و ۲۷۷  گشت رضویون، برگزاری ۴۹۲ اردوی جهادی در راستای کمک به نیازمندان، ۳۵۶ عنوان تولید کلیپ‌های فرهنگی، راه اندازی ۱۴۹ عنوان پویش با هفته بسیج در فضای مجازی از جمله برنامه‌های هفته بسیج در سراسر استان است.
 
فرمانده سپاه کربلا در ادامه از توزیع ۴۰ هزار و ۷۹۵ بسته معیشتی  به نیازمندان در هفته بسیج خبر داد و گفت: در هفته بسیج کمک‌های مومنانه ادامه خواهد داشت که مجموعه هزینه‌های بسته‌های معیشتی ۱۲ میلیارد و ۲۳۰ هزار تومان است؛ و علاوه بر آن  ۷ میلیارد ۲۰۰ میلیون تومان  بسته‌های بهداشتی هم به دست نیازمندان می‌رسد.
 
به گفته مسلمی ۱۴۹ بسته کمک جهیزیه به نوعروسان اهدا خواهد شد  که اعتبار آن ۳ میلیارد تومان است.
 
فرمانده سپاه کربلا از توزیع ۲ میلیارد تومان لوازم التحریر هم بین  دانش‌آموزان نیازمند خبر داد و افزود:  ۱۶۴ میلیون تومان هم هزینه کارت‌های هدیه شده است که به نیازمندان در هفته بسیج اهدا خواهد شد.
 
این مسئول به افتتاح طرح و پروژ‌های محرومیت زدایی هم در هفته بسیج اشاره کرد و گفت: ۲۰ پایگاه مقاومت، ۲ سالن ورزشی، ۱۲۶ پروژه در حوز محرومیت  زدایی و عمرانی  و نیز ۳۵ گلزار شهدا، به بهره‌برداری می‌رسد.
 
مسلمی از افتتاح ۸۷ واحد خانه مددجویی، در هفته بسیج هم خبر داد و اضافه کرد:  ۵۵ طرح اقتصادی  و ۴۹ صندوق قرض الحسنه محله محور هم به بهره برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: ۱۹ میلیارد و ۵۵۰ هزار تومان برای پروژه‌های محرومیت‌زدایی که در هفته بسیج به بهره‌داری می‌رسند، هزینه شده است.
 
فرمانده سپاه کربلا به تشکیل قرارگاه ۱۷ ربیع برای مقابله با گران فروشی و احتکار خبر داد و گفت: برای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب برای مهار گرانی و اخلال در بازار ، سپاه ۱۹۰ بازرس بسیجی  را به دستگاه‌ها معرفی کرده است؛ که عمده فعالیت آن‌ها بازرسی و نظارت در فروشگاه‌های بزرگ و نه خرده فروشی هاست.
 
این مسئول با اعلام اینکه طرح مقابله با کرونا با عنوان حاج قاسم سلیمانی که برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا از شنبه هفته آینده در استان آغاز می‌شود، گفت: هدایت و حمایت و پشتیبانی این طرح با سازمان بسیج و وزارت بهداشت است و با استفاده از پایگاه‌های بسیج و ظرفیت ائمه مساجد و بسیجیان جامعه پزشکی در محلات اجرایی می‌شود.

مسلمی با اشاره به اینکه تا کنون 1000 پایگاه مقاومت برای اجرای این طرح اعلام آمادگی کردند، اظهار کرد: پیش بینی می شود این طرح در 3 هزار پایگاه مقاومت اجرا شود.
 
وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه بسیج و سپاه در بخش ورود خودروها مسئولیتی برعهده دارد بیان کرد: ورود و خروج خودروها بر عهده ناجاست و اگر کمکی از ما خواسته شود با مجور شورای تامین استان و شهرستان انجام می شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴