فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محمودآباد خبر داد

اجرای 200 برنامه فرهنگی در هفته بسیج/تفکر بسیجی فرهنگ‌سازی شود

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶
کد مطلب : ۴۴۲۵۸۳
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محمودآباد با بیان اینکه تفکر بسیجی امروز باید در سطح جامعه فرهنگ‌سازی شود، گفت: حدود ۲۰۰ عنوان برنامه در هفته بسیج در این شهرستان برگزار خواهد شد.
۰
plusresetminus
اجرای 200 برنامه فرهنگی در هفته بسیج/تفکر بسیجی فرهنگ‌سازی شود
به گزارش بلاغ، اسماعیل ابراهیم‌نژاد در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان ضمن گرامیداشت هفته بسیج با بیان اینکه در ۵ آذر ۵۸ بسیج مستضعفین توسط امام (ره) تشکیل شد، اظهار کرد: شاخص‌ترین برنامه ما در هفته بسیج گشت رضویون است که در راستای خدمات‌رسانی و تبیین عملکرد بسیج به مردم است.

وی در ادامه افزود: در هفته بسیج که مصادف با ۵ آذر ماه و تشکیل بسیج مستضعفین است با همکاری بسیج سازندگی افتتاح پروژه محرومیت‌زدایی مسکن معسرین بسیجی و شروع عملیات اجرایی یادمان سه شهید در روستای گل محله محمودآباد است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محمودآباد با تاکید بر اینکه بسیجیان امروز در عرصه فرهنگی فعالیت می‌کنند، تصریح کرد: زمانی در جنگ و ۸ سال دفاع مقدس بسیجیان پای کار بود و امروز در عرصه خدمت رسانی فعالیت می‌کند.

ابراهیم‌نژاد خاطرنشان کرد: بسیج همیشه پای حفظ نظام جمهوری اسلامی خواهد بود و سنگر امروز کمک مردم است که در قالب کمک مومنانه تاکنون در دو مرحله انجام شده است.

وی با بیان اینکه مسئول امروز برای کم کردن فاصله بین خود و مردم باید تفکر بسیجی داشته باشد، گفت: هفته بسیج امسال با شعار بسیج پیشرو در خدمت و امید آفرین خواهد بود که تمامی برنامه‌ها با حفظ پروتکل‌های بهداشتی همانند هفته دفاع مقدس انجام می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محمودآباد با اشاره به اینکه محوریت هفته بسیج امسال بر اساس خدمت‌رسانی به مردم است، بیان کرد: برنامه‌هایی از جمله گشت رضویون، ویزیت رایگان، اردوی جهادی، نهضت روشنگری، برگزاری مسابقات مجازی مانند دلنوشته و نقاشی با رویکرد بسیج، تقدیر از کادر درمانی، عطرافشانی از گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، آبرو محله، فضاسازی تبلیغی و اطلاع رسانی نسبت به این ایام و معرفی بسیجی شاخص شهرستان است.  

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰