تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹
کد مطلب : ۴۴۲۵۷۶
در حالی همگان تصور کوتاه آمدن مرغ از روند رو به بالا قیمتی در بازار را داشتند که به یکباره مرغ مجددا برای خریدارانش، طاقچه بالا گذاشت و با افزایش بیش از 2 هزار تومانی، دست برخی‌ها را برای رسیدن به خود کوتاه‌تر کرد.
۰
plusresetminus
طاقچه بالای این روزهای مرغ برای خریداران/فاصله 5000 هزار تومانی با نرخ مصوب تنظیم بازار!
به گزارش بلاغ؛ در حالی در تازه‌ترین اعلام ستاد تنظیم بازار، قیمت مرغ 20 هزار و 400 تومان تعیین و اعلام شد که همچنان قیمت‌های کف بازار فاصله قابل توجهی با این نرخ دارد.

در حالی طی هفته گذشته قیمت مرغ در مازندران در حال طی روند کاهشی و کم کردن فاصله خود با نرخ مصوب بود که به یکباره طی طی روزهای اخیر، مجددا روند افزایشی خود را از سر گرفت و با چند پله جهش از کانال 23 هزار تومانی هفته گذشته خود را به کانال 26 هزار تومانی رساند.

کامران هاشمی در این خصوص به خبرنگار ما گفت: قیمت مرغ طی روزهای گذشنه کمی بالا رفت و امروز کمی رو به پایین در حرکت است.

وی افزود: قیمت هر کیلو مرغ طی روز جاری در درب کشتارگاه 23 هزار و 800 تومان است و با احتساب نرخ تحویلی به واحد صنفی و سود قانونی عرضه به بازار با قیمت 25 هزار و 500 تا 26 هزار تومان به دست مصرف کننده می‌رسد.

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان مرغ و تخم‌مرغ مرکز مازندران، خاطرنشان کرد: قیمت مرغ طی روزهای گذشته طی دو روز از 23 هزار و 500 تومان به 26 هزار و 500 تومان رسید و امروز با تقریبا 1000 تومان کاهش به 25 هزار و 500 تومان رسید.

هاشمی ادامه داد: انتظار می‌رود با روند فعلی، قیمت‌ها رو به کاهش حرکت کند و طی روزهای آینده شاهد کاهش قیمت‌ها در بازار و کم شدن فاصله با نرخ مصوب باشیم.

وی متذکر شد: وضعیت دسترسی و تامین نهاده‌های برای مرغداران مطلوب شده است و تولیدکنندگان با مراجعه به سامانه بهین‌یاب به طور مستقیم و با حذف دلالان بازار در حال تهیه نهاده‌ها هستند و مشکل این روزهای بازار مرغ به کم شدن زمینه مرغ در مرغداری‌ها بر می‌گردد که مقطعی است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴