تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۰
کد مطلب : ۴۴۲۵۷۲
رئیس پلیس راه مازندران گفت: آمد وشد خودرو‌ها در جاده‌های هراز، سوادکوه، چالوس، کیاسر و محدوده درون شهری از شب گذشته تاکنون پرحجم و نیمه سنگین است.
۰
plusresetminus
تردد پُرحجم و نیمه سنگین در محورهای مازندران/بارندگی‌ها تا فردا ادامه دارد
به گزارش بلاغ، علیرضا قدمی در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان اینکه ارتفاعات جاده‌های کندوان و سوادکوه هم اکنون مه گرفته، بارانی و لغزنده است، از رانندگان خواست تا در تردد از محور‌های استان احتیاط کرده و قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

وی گفت: براساس گزارش‌های هواشناسی از امشب شاهد بارش برف در جاده‌های کوهستانی کندوان، هراز و سوادکوه خواهیم بود و احتمال ریزش سنگ وجود دارد.

 رییس پلیس راه مازندران با بیان اینکه مازندران در وضعیت قرمز و هشدار قرار دارد، گفت: محدودیت ترافیکی در جاده‌های ارتباطی استان بخصوص کندوان اعمال نمی‌شود.

قدمی افزود: تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ صبح تا ۲۴ جمعه ۳۰ آبان محور هراز ممنوع است.

وی بر رعایت فاصله استاندارد با خودروی جلویی، رعایت سرعت مناسب و توجه به هشدار‌های راهنمایی و رانندگی در جاده‌های استان تاکید کرد.

رییس پلیس راه مازندران گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

کارشناس هواشناسی مازندران نیز با اشاره به ادامه بارش‌ها تا فردا در استان گفت: شدت بارندگی در غرب مازندران بیشتر است و در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش‌ها به صورت برف خواهد بود.

غلامپور با بیان اینکه بارش‌ها از فردا پراکنده خواهد بود افزود: در مناطق مرکزی و شرقی استان هم آسمان ابری و نیمه ابری است.

وی گفت: جمعه و شنبه شاهد جو پایدار و آسمان صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دمای هوا خواهیم بود.

به گفته غلامپور تا ۱۰ روز اینده سامانه سرد بارشی که سبب خسارت به بخش کشاورزی به ویژه مرکبات استان شود نخواهیم داشت.


وی افزود: دریا هم تا ۲ روز آیینده مواج است و برای فعالیت‌های دریایی مناسب نیست.

در شبانه روز گذشته بیشترین بارش‌ها در ایزدشهر با ۳۰ میلیمتر، نوشهر با ۲۵ و آمل با ۲۴ میلیمتر گزارش شد و گرمترین منطقه مازندران نیز تنکابن و رامسر با ۱۷ درجه و سردترین منطقه، آلاشت با صفر درجه سانتیگراد بود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰