کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس ‌کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی: دستگاه‌های امنیتی در حال شناسایی متخلفان ارز 4200 تومانی هستند

تسنیم , 27 آبان 1399 ساعت 22:18

رئیس ‌کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در گزارشی که دیوان محاسبات در مجلس دهم ارائه کرد، حدود یک‌سوم ارز دولتی که قرار بود با آنها کالا وارد شود، تکلیفش مشخص نبود، گفت: افرادی هستند که این ارزها را دریافت کرده‌اند که دستگاه‌های امنیتی نیز در حال پیگیری این موضوع و شناسایی افراد هستند.


به گزارش بلاغ، حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر با ‌اشاره به تدوین گزارش این کمیسیون درباره تخلفات صورت گرفته در اختصاص ارز 4200 تومانی برای واردات کالاهای اساسی، گفت: اختصاص ارز 4200 تومانی و تخلفات صورت گرفته در این حوزه یکی از مسائل جدی است که کمیسیون به آن ورود کرده است.

وی با بیان اینکه گزارشی که در کمیسیون در حال تدوین شدن است بخش‌های مختلفی دارد، افزود: بخشی از این گزارش درباره تخلفاتی است که دیوان محاسبات نیز در مجلس دهم آنها را به نمایندگان طی گزارشی اعلام کرده بود.

رئیس ‌کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه برخی ارزهای دولتی را دریافت کرده‌اند و کالایی وارد نشده است، اظهار داشت: کمیسیون به دنبال این موضوع است تا در موضوع کالاهایی که با ارز 4200 تومانی باید وارد کشور می‌شده و به دست مردم می‌رسیده است، وارد شود و با متخلفان آن برخورد شود.

حجت‌الاسلام پژمان‌فر با بیان اینکه در گزارشی که دیوان محاسبات در مجلس دهم ارائه کرد، حدود یک‌سوم ارز دولتی که قرار بود با آنها کالا وارد شود، تکلیفش مشخص نبود، گفت: افرادی هستند که این ارزها را دریافت کرده‌اند که دستگاه‌های امنیتی نیز در حال پیگیری این موضوع و شناسایی افراد هستند.

وی تصریح کرد: نکته مهم در موضوع ارزهای 4200 تومانی این است که افراد پرتکراری هستند که ارزها را دریافت کرده‌اند و به ازای آن کالایی را وارد نکرده‌اند.

رئیس‌ کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: در روزهای آینده و با جمع‌بندی، گزارش کمیسیون برای قرائت در صحن علنی پارلمان تقدیم هیئت ‌رئیسه مجلس می‌شود.


کد مطلب: 442530

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/442530/رئیس-کمیسیون-اصل-۹۰-مجلس-شورای-اسلامی-دستگاه-های-امنیتی-حال-شناسایی-متخلفان-ارز-4200-تومانی-هستند

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com