تاریخ انتشارسه شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
کد مطلب : ۴۴۲۵۲۲
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از اصلاح طرح یک‌فوریتی الزام دولت به پرداخت یارانه کالاهای اساسی در جلسه امروز مجلس خبر داد.
۰
plusresetminus
اصلاح طرح یک‌فوریتی الزام دولت به پرداخت یارانه کالاهای اساسی/واریز ماهانه 120 هزار تومان به حساب هر ایرانی
به گزارش بلاغ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز بندهایی از طرح یک‌فوریتی الزام دولت به پرداخت یارانه کالاهای اساسی اعاده شده از شورای نگهبان اصلاح کردند.

گفتنی است شورای نگهبان دو ایراد به مصوبه مجلس گرفته بود که در وهله اول 60 میلیون نفری که در این طرح عنوان شده، مشخص نیستند و همچنین ایراد دیگر شورای نگهبان آن بود که منابع مالی مطمئن برای اجرای این طرح وجود ندارد.

علی بابایی کارنامی سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در این خصوص به خبرنگار ما گفت: این طرح از سوی نمایندگان مجلس اصلاح و از سوی شورای نگهبان رفع ایراد شد.

وی افزود: مبلغ 30 هزار میلیارد تومان اعتبار برای این طرح مصوب شد و همچینین توافق با منبع تامین منابع مالی با دولت نیز صورت گرفت.

عضو مجمع نمایندگان مازندران خاطرنشان کرد: این اعتبار برای 62 میلیون نفر در نظر گرفته شده است و بنا است از محل فروش اموال مازاد دولت تامین شود.

بابایی کارنامی ادامه داد: بنا است ماهانه مبلغ 120 هزار تومان برای شش ماهه دوم سال جاری یعنی حد فاصل اول مهرماه تا پایان سال به حساب هر نفر واریز شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴