کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئول مسابقات لیگ یک

محمودزاده: باشگاه‌های لیگ یک تا چهارشنبه فرصت ثبت مدارک دارند

27 آبان 1399 ساعت 14:09

مسئول مسابقات لیگ یک گفت: تمامی باشگاه‌ها باید تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه مدارک خود را در سامانه موردنظر بارگذاری کرده و اصل مدارک‌خود را هم به سازمان لیگ تحویل دهند.


به گزار بلاغ؛ فریبرز محمودزاده در گفت و گو یی در مورد وضعیت شروع لیگ یک اظهار داشت:  با توجه به اینکه طبق برنامه شروع لیگ یک از روز ۲ آذر است و با توجه به شرایط خاص کرونایی که ممکن است مراکز استان‌ها تعطیل شوند به همین دلیل از تمامی باشگاه‌های لیگ یک خواسته‌ایم که حداکثر تا پایان روز چهارشنبه این هفته مدارک خود را به سازمان لیگ فوتبال ارایه کنند.
وی ادامه داد: تمامی باشگاه‌ها باید تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه مدارک خود را در سامانه موردنظر بارگذاری کرده و اصل مدارک‌خود را هم به سازمان لیگ تحویل دهند.
وی افزود: از سویی دیگر تمامی بازیکنان باشگاه‌های لیگ یکی موظف هستند در آزمایشات پزشکی پیش از فصل ایفمارک شرکت کنند که به جز چند باشگاه تمامی باشگاه‌ها در این آزمایش‌ها شرکت کرده‌اند و باشگاه‌های باقی‌مانده نیز باید چنین اقدامی را انجام بدهند. محمودزاده تصریح کرد: همچنین باشگاه‌ها باید نتایج آزمایش‌های کرونای بازیکنان خود را ۴۸ تا ۷۲ ساعت قبل از شروع مسابقات به سازمان لیگ و مرکز پزشکی سازمان لیگ( ایفمارک ) ارایه بدهند.
محمودزاده در مورد شرایط میزبانی تیم‌های تازه صعود کرده به لیگ یک اظهار داشت: در سه ماهه اخیر من از تمامی این ورزشگاه‌‌ها بازدید کرده‌ام. تیم‌های شهرداری آستارا، چوکای تالش، و استقلال ملاثانی تا زمان آماده شدن ورشگاه‌های خانگی خود باید در ورزشگاه‌های مراکز استان‌هایشان به میدان بروند.
 


کد مطلب: 442520

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/442520/محمودزاده-باشگاه-های-لیگ-یک-چهارشنبه-فرصت-ثبت-مدارک

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com