کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کاپیتان مازندرانی تیم ملی شمشیربازی:

مصدومیت کتفم جای نگرانی ندارد/2 هفته دیگر می‌توانم تمرین کنم

27 آبان 1399 ساعت 14:17

کاپیتان تیم ملی شمشیربازی سابر گفت: آسیب دیدگی که از ناحیه کتف دارم جای نگرانی ندارد و پزشک معالجم عنوان کرد از دو هفته دیگر می توانم تمرین کنم.


به گزارش بلاغ، مجتبی عابدینی در گفت و گویی درباره درمان آسیب دیدگی که از ناحیه کتف دارد، بیان کرد: آسیب دیدگی قدیمی بود که از زمستان سال گذشته داشتم اما بخاطر شیوع ویروس کرونا نتوانستم کاری انجام دهم. تمریناتم را که شروع کردم درد آن بیشتر شد. تا یک ماه و نیم پیش تمرین می کردم اما به دلیل دردی که داشتم مجبور شدم تمرینات را رها کنم و دنبال درمان باشم.

وی ادامه داد: با هماهنگی که آقای فخری  و بهداد سلیمی، توسط یکی از بهترین متخصص ها معاینه شدم و او پزشک معالج بهداد سلیمی هم بوده است. پزشک عنوان کرد خدا را شکر جای نگرانی نیست و دارو داد. از دو هفته دیگر هم می توانم تمرین کنم بعد از  گذشت دو ماه ، باز هم درد داشتم آن موقع تصمیم دیگری گرفته می شود.

عابدینی در پاسخ به این پرسش که فکر می کند تا المپیک بتواند معالجه کتف خود را کامل کند تا مشکلی برای رقابت در توکیو نداشته باشد، تاکید کرد: بله. پزشک معالجم که عنوان کرد جای نگرانی نیست و امید زیادی دارد. عنوان کرد مشکلم مانند مشکلی بوده که بهداد سلیمی داشته و او توانست به مسابقات برود و مدال هم بگیرد.
کاپیتان تیم ملی شمشیربازی سابر در مورد ابتلا هم تیمی هایش به ویروس کرونا و اینکه قرار است خود نیز تست بدهد یا خیر، گفت: من در این هشت ماه با کسی ارتباط خاصی نداشتم و جای خاصی هم نرفته ام. با هم تیمی ها یم هم در تماس بودم خدا را شکر حالشان خوب است. امیدوارم زودتر خوب شوند و بتوانند دوباره به تمرینات برگردند.

عابدینی در پاسخ به این پرسش که فکر می کند لیگ برتر شمشیربازی باید برگزار شود؟ تصریح کرد: لیگ باید برگزار شود چون از لحاظ مالی به ورزشکاران کمک می کند و باعث می شود نفراتی که می خواهند به المپیک بروند، در جو مسابقه قرار بگیرند. البته باید پروتکل های بهداشتی به طور کامل رعایت شود. شمشیربازی مانند رشته هایی چون کشتی، تکواندو سر شاخ شدن ندارد و دو ورزشکار با هم فاصله دارند اما باید تمام پروتکل ها کاملا رعایت شود.

وی در مورد پایین بودن قراردادهای  لیگ برتر شمشیربازی  نیز گفت: متاسفانه این مسئله وجود دارد و امیدوارم امسال لیگ پویا تر شود.
دارنده مدال برنز قهرمانی جهان در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه دلتنگ حضور در مسابقات بین المللی شده است یا خیر،؟ بیان کرد: بله دلم تنگ شده است اما دیگر چار ای نیست . در این شرایط هم فیلم های مبارزه ام را در مسابقات بین المللی نگاه می کنم. فیلم مسابقاتی که در آنها پیروز شده ام را تماشا می کنم تا الگویی که برای مبارزه کردن داشتم را حفظ کنم  همچنین تماشای پیروزی هایم به افزایش انگیزه ام نیز کمک می کند.

ملی پوش سابر ایران در مورد آخرین وضعیت  استخدام خود نیز گفت: قرار است آقای صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک در این مورد کمک کند و کار هایی را انجام دهد که از او تشکر می کنم. امیدوارم این اتفاق مهم بیفتد  و دغدغه من کمتر شود.

انتهای پیام/
 


کد مطلب: 442519

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/442519/مصدومیت-کتفم-جای-نگرانی-ندارد-2-هفته-دیگر-می-توانم-تمرین-کنم

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com