تاریخ انتشارسه شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۵
کد مطلب : ۴۴۲۵۱۸
سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی اعلام کرد که تلاش ستاد مقابله با گسترش کرونا در ورزش، استمرار برگزاری لیگ برتر فوتبال با رعایت پروتکل های بهداشتی تدوین شده است.
۰
plusresetminus
استمرار برگزاری لیگ برتر فوتبال با رعایت پروتکل‌های بهداشتی
به گزارش بلاغ؛ محمد اسد مسجدی در گفت و گویی، با اشاره به اینکه ستاد مقابله با گسترش کرونا در ورزش، نقطه اتصال ورزش و سلامت بوده و برنامه اش برگزاری همه رویدادهای ورزشی با رعایت پروتکل های بهداشتی تایید شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است و ما نیز بر اساس آنچه به ما ابلاغ شده اقدام می کنیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر نیز همچنان قرار بر این است که تمامی رویدادهای ورزشی با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شوند مگر این که تصمیم جدیدی اتخاذ و به ستاد مقابله با گسترش کرونا در ورزش ابلاغ شود که تا کنون چنین مساله‌ای رخ نداده است.

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی در مورد لیگ برتر فوتبال نیز عنوان کرد: در مورد این لیگ، نظر و تلاش ستاد مقابله با گسترش کرونا در ورزش بر اجرا و برگزاری با رعایت پروتکل های بهداشتی تدوین شده است و صرفا این رویه در مورد لیگ برتر فوتبال نیست و شامل تمام رویدادها می شود.

مسجدی افزود: بنابراین تصمیم بر ادامه برگزاری لیگ های مربوطه است مگر اینکه تصمیم جدیدی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام و ابلاغ شود.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما