تاریخ انتشارسه شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۶
کد مطلب : ۴۴۲۴۹۴
مدیرکل راه و شهرسازی مازندران از آغاز سری جدید نام‌نویسی مسکن ملی در استان از هفته آینده خبر داد و گفت: ۱۲هزار و ۶۰۰ مازندرانی برای طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کردند.
۰
plusresetminus
ثبت‌نام 12 هزار و 600 مازندرانی در طرح اقدام ملی مسکن/نام‌نویسی جدید از هفته آینده آغاز می‌شود
سیدمحمد نظری در گفت و گو با بلاغ اظهار کرد: ۱۲هزار و ۶۰۰ مازندرانی برای طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کردند و ساخت این پروژه در سه شهر ساری، رامسر وآمل آغاز شده است.

وی بیان کرد: ۱۷هزار سهمیه مسکن ملی برای استان درنظر گرفته شده است و سری جدید نامنویسی مسکن ملی در مازندران هفته آینده آغاز می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران خاطرنشان کرد: پنج سال اقامت در شهر محل ساخت مسکن ملی، آورده ۴۰ میلیون تومانی از جمله شرایط لازم برای ثبت نام در طرح مسکن ملی است.

این مسئول با اشاره به سهمیه 17 هزار واحد مسکن ملی در استان اظهار کرد: اجرای این طرح در برخی مناطق استان که زمین به موقع تحویل شده است دارای پیشرفت خوبی است و همچنین یک هزار و 39 نفر از واجدین شرایط افتتاح حساب کردند و 592 نفر واریز وجه را انجام داده‌اند.

نظری ادامه داد:  قرارداد واگذاری ۲ هزار و ۳۰۹ قطعه زمین برای واحدهای مسکونی به متقاضیان جوان مسکن اولی در مازندران را دریافت کردند که به هر یک از این متقاضیان نیز بین ۸۵۰ تا یک میلیارد ریال تسهیلات بانکی از سوی بانک مسکن پرداخت می شود.

وی بیان کرد: سه هزار و ۴۰۰ متقاضی مسکن ملی دیگر هم در قالب خود مالکی عملیات اجرایی مسکن خود را در اراضی ملکی در شهرهای مختلف این استان در دست اجرا قرار دادند و به این متقاضیان نیز تسهیلات مسکن پرداخت خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران اظهار کرد: تخصیص مصالح ساختمانی زیر قیمت بازار ، تخفیف ۱۰ درصدی صدور پروانه و عوارض ساخت و برخورداری از تسهیلات ارزان قیمت ۲۳۰ میلیون ریالی برای هر واحد مسکونی در صورت استفاده از فناوری نوین از مزیت های طرح اقدام ملی مسکن است.

نظری افزود: مرحله اول طرح اقدام ملی مسکن که در سال گذشته در برخی شهرهای استان مازندران شروع شده بود با پیشرفت فیزیکی بیش از ۳۰ درصد در دست اجرا قرار دارد و تلاش می شود تا بخشی از این واحدهای مسکونی مسکن اولی در مازندران در سال آینده به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲