کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس تاکید کرد

لزوم ساماندهی ساخت و سازها در مازندران/تخریب چاره کار نیست

27 آبان 1399 ساعت 8:41

نماینده مردم شهرستان‌های نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی بر لزوم ساماندهی ساخت و سازها در مازندران تاکید کرد و گفت: قطعا تخریب چاره کار نیست.


به گزارش بلاغ، سعید فرزانه در دیدار اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه با اشاره به برخی فساد اداری موجود در ادارات اظهار کرد: برخی از قوانین که قبل از انقلاب جرأت نداشتند مدعی زمین های کشاورزی در روستاهای خشت سر و آزادمون از بخش مرکزی شهرستان محمودآباد شوند، بعد از انقلاب و با استفاده از فساد اداری موجود در ادارات، اقدام به تهیه سند نموده و به جان مردم کشاورز و بی دفاع و قشر ضعیف جامعه افتادند و حکم خلع ید گرفتند که تقاضا دارم نسبت به این موضوع رسیدگی مجدد داشته باشید.
 
فرزانه گفت: در سال 1380 ده‌ها هکتار از زمین‌های منابع ملّی در منطقه چمستان شهرستان نور توسط منابع طبیعی یا امور اراضی به فردی واگذار شده است که این اراضی در شرایط اقتصادی کنونی به مبلغ  108میلیارد تومان به فروش رسیده که این مهم موجب نارضایتی و اعتراض مردم منطقه واقع شده است و صرفا به دلیل داشتن سند، دست مردم به جایی نمی‌رسد که انتظار می‌رود نسبت به این موضوع هم دستگاه قضا ورود جدی و پیگیری لازم را بعمل آورد.
 
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه 85 درصد وسعت مازندران را جنگل و مرتع و اراضی کشاورزی و باغی است، لذا ساماندهی ساخت و سازها مورد انتظار است و قطعا تخریب چاره کار نیست.
 
نماینده مردم نور و محمودآباد در خانه ملّت تصریح کرد : دستگاه نظارتی نباید در امور اجرایی دخالتی داشته باشند و باید در بعد نظارتی با تقویت بیشتری به وظایف خود عمل نمایند.
 
عضو مجمع نمایندگان استان مازندران گفت: ساختمان ندامتگاه‌های استان مازندران در بخش گسترده ای از شهرها از ساختمان مناسبی برخوردار نبوده و نیازمند به نوسازی و بازسازی است.

انتهای پیام/


کد مطلب: 442485

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/442485/لزوم-ساماندهی-ساخت-سازها-مازندران-تخریب-چاره-کار-نیست

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com