مسئول سازمان تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه کربلا:

برنامه‌های ورزشی ویژه هفته بسیج در مازندران برگزار می شود

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸
کد مطلب : ۴۴۲۴۴۵
مسئول سازمان تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه کربلا از تشکیل ستاد گرامیداشت این هفته با محوریت کارگروه‌های تخصصی در مازندران خبر داد و گفت: برنامه‌های ورزشی ویژه هفته بسیج در مازندران برگزار می‌شود.
۰
plusresetminus
برنامه‌های ورزشی ویژه هفته بسیج در مازندران برگزار می شود
به گزارش بلاغ، غفارپور در جمع خبرنگاران با اشاره به فرارسیدن هفته مبارک بسیج،  از تشکیل ستاد گرامیداشت این هفته با محوریت کارگروه‌های تخصصی در مازندران خبر داد و گفت: یکی از کارگروه‌های مهم و تاثیرگذار این ستاد، کار گروه ورزش و جوانان بوده که اولین نشست هم اندیشی آن، هفته گذشته به دبیری این مرکز با حضور دکتر رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان استان، مسئولین ورزشی دستگاه‌های استانی، بسیج ورزشکاران و معاونین ورزش استان و همچنین تعدادی از روسای هیئت‌های بسیج مازندران برگزار شد.

غفارپور با تاکید بر اینکه هفته بسیج و گرامیداشت این هفته متعلق به دستگاه و ارگان خاصی نیست، افزود: بالندگی روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مدیون فداکاری بسیجیان در عرصه‌های مختلف دفاع از آرمان‌های انقلاب از جبهه‌های مقاومت در هشت سال دفاع مقدس گرفته تا جبهه‌های ایثار و گذشت همین جوانان مومن در عرصه‌های سلامت.

مسئول سازمان تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه کربلا تصریح کرد: هر جا که فرهنگ بسیجی و روحیه جهادی در آن جامعه حاکم باشد، مشکلات و موانع برطرف خواهد شد.

غفارپور در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: وظیفه تک تک آحاد جامعه و ورزش استان مازندران این است که این ایام را بزرگ داشته و شان بسیج را با اجرای برنامه‌های فاخر بزرگ بشمارند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما