رئیس پلیس فتا مازندران اعلام کرد

شناسایی 84 صفحه از ترویج دهندگان خشونت در مازندران

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸
کد مطلب : ۴۴۲۴۴۱
رئیس پلیس فتا مازندران از شناسایی عوامل 84 صفحه از ترویج دهندگان خشونت در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی ، توسط کارآگاهان پلیس فتا استان خبرداد.
۰
plusresetminus
شناسایی 84 صفحه از ترویج دهندگان خشونت در مازندران
به گزارش بلاغ، سامع خورشاد در گفتگو با خبرنگار ما اعلام کرد: طی رصدهای انجام شده 84 صفحه و نشانگاه متعلق به اراذل و اوباش و حامیان آنها توسط پلیس فتا شناسایی شدند و جهت سیر مراحل قانونی به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی مازندران معرفی شدند.
 
وی افزود: کارشناسان بصورت جدی رصد صفحات مربوط به مروجان خشونت و اراذل و اوباش را در فضای مجازی دستور کارخود قرار دادند، یافته‌های پلیس نشان دهنده این بود که شماری از هواداران اراذل و اوباش که بیشتر افراد کم سن و سال، بیسواد و کم سواد هستند اقدام به بازنشر اطلاعات و تصاویر قدیمی مربوط به اراذل و اوباش می‌کنند.

خورشاد به مروجان خشونت در فضای مجازی هشدار داد: تمامی اراذل و اوباش در فضای تحت کنترل پلیس هستند و کسانی که اقدام به بازنشر تصاویر خشن و مجرمانه در فضای مجازی می کنند، پس از شناسایی به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی معرفی خواهند شد.

رئیس پلیس فتا مازندران گفت: از کاربران محترم درخواست داریم تا در صورت برخورد با محتوای مشکوک و مجرمانه با مراجعه به سایت پلیس فتا به نشانی cyberpolice.ir  در قسمت مرکز فوریتهای سایبری با ما در ارتباط باشند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴