کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس پلیس فتا مازندران اعلام کرد

شناسایی 84 صفحه از ترویج دهندگان خشونت در مازندران

26 آبان 1399 ساعت 11:38

رئیس پلیس فتا مازندران از شناسایی عوامل 84 صفحه از ترویج دهندگان خشونت در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی ، توسط کارآگاهان پلیس فتا استان خبرداد.


به گزارش بلاغ، سامع خورشاد در گفتگو با خبرنگار ما اعلام کرد: طی رصدهای انجام شده 84 صفحه و نشانگاه متعلق به اراذل و اوباش و حامیان آنها توسط پلیس فتا شناسایی شدند و جهت سیر مراحل قانونی به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی مازندران معرفی شدند.
 

وی افزود: کارشناسان بصورت جدی رصد صفحات مربوط به مروجان خشونت و اراذل و اوباش را در فضای مجازی دستور کارخود قرار دادند، یافته‌های پلیس نشان دهنده این بود که شماری از هواداران اراذل و اوباش که بیشتر افراد کم سن و سال، بیسواد و کم سواد هستند اقدام به بازنشر اطلاعات و تصاویر قدیمی مربوط به اراذل و اوباش می‌کنند.

خورشاد به مروجان خشونت در فضای مجازی هشدار داد: تمامی اراذل و اوباش در فضای تحت کنترل پلیس هستند و کسانی که اقدام به بازنشر تصاویر خشن و مجرمانه در فضای مجازی می کنند، پس از شناسایی به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی معرفی خواهند شد.

رئیس پلیس فتا مازندران گفت: از کاربران محترم درخواست داریم تا در صورت برخورد با محتوای مشکوک و مجرمانه با مراجعه به سایت پلیس فتا به نشانی cyberpolice.ir  در قسمت مرکز فوریتهای سایبری با ما در ارتباط باشند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 442441

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/442441/شناسایی-84-صفحه-ترویج-دهندگان-خشونت-مازندران

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com