دریافت کننده ملی پوش تیم والیبال سپاهان

میرزاجانپور: عمل خوبی داشتم/ به زودی و با قدرت بازمی‌گردم !

تاریخ انتشارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۹
کد مطلب : ۴۴۲۲۵۳
دریافت کننده ملی پوش تیم والیبال سپاهان اصفهان گفت: خوشبختانه بعد از اتفاق بدی که برایم رخ داد، عمل خوبی داشتم.
۰
plusresetminus
میرزاجانپور: عمل خوبی داشتم/ به زودی و با قدرت بازمی‌گردم !
به گزارش بلاغ؛ مجتبی میرزاجانپور در جریان هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور و در دیدار تیم‌های سپاهان و شهداب یزد از ناحیه آشیل دچار مصدومیت شد. وی روز جمعه در تهران مورد عمل جراحی قرار گرفت.
مجتبی میرزاجانپور در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد آخرین شرایطش بعد از مصدومیت اظهار داشت: این اتفاقی است که دعا می کنم برای هیچ ورزشکاری رخ ندهد. با هماهنگی هایی که صورت گرفت توانستم روز جمعه در تهران مورد عمل جراحی قرار گرفتم.
وی ادامه داد: عملم زیر نظر یکی از بهترین پزشکان ایران انجام شد و باید از کادر درمان تشکر کنم که در این شرایط سخت تلاش کردند تا شرایطم بهتر شود. خوشبختانه در حال حاضر شرایط عمومی خوبی دارم و از همه افرادی که در این مدت از من حمایت کردند و جویای احوالم بود تشکر می کنم. حضور این افراد در کنارم باعث دلگرمی من است.
دریافت کننده ملی پوش تیم والیبال سپاهان اصفهان گفت: طبق گفته پزشکان تا ۴ ماه دیگر می‌توانم به شرایط ایده آل برسم و تمریناتم را شروع کنم. دوری از میادین برایم بسیار سخت است و متاسفم که نمی‌توانم در این شرایط دشوار تیم باشگاهی‌ام را همراهی کنم. از حمایت‌های باشگاه سپاهان هم تشکر می کنم و امیدوارم بتوانم خیلی زود به تمرینات و مسابقات بازگردم. شک ندارم که می توانم خیلی زود و با قدرت به میادین بازگردم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴