تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۰۶:۴۶
کد مطلب : ۴۴۲۰۲۵
مدیر شبکه بهداشت و درمان فریدونکنار با اعلام این خبر که فریدونکنار در وضعیت نارنجی بیماری کرونا قرار دارد گفت: تنها ۷۰۰ واکسن آنفلوآنزا برای بیماران خاص این شهرستان اختصاص پیدا کرده است.
۰
plusresetminus
قرارگرفتن فریدونکنار در وضعیت نارنجی کرونا/اختصاص تنها ۷۰۰ واکسن آنفلوآنزا برای بیماران خاص
ناصر بزرگیان در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ با اشاره به اینکه شهرستان فریدونکنار در وضعیت نارنجی بیماری کرونا قرار دارد، اظهارکرد: درحال حاضر هشت بیمار کرونایی در بیمارستان امام خمینی(ره) بستری هستند.
 
وی خاطرنشان کرد: هفت نفر از این بیماران در بخش داخلی و یک نفر از آن‌ها در بخش آی سی یو بستری است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان فریدونکنار تصریح کرد: امروز(چهارشنبه) وضعیت بیماری کرونا در فریدونکنار بر اساس میزان بستری نسبت به روزهای قبل بهتر بوده است.

بزرگیان با بیان اینکه در این روزها خوشبختانه مورد فوتی نداشته‌ایم یادآورشد: از دو هفته قبل تاکنون مورد فوتی به علت بیماری کرونا در بیمارستان امام خمینی(ره) اتفاق نیافتاد.

وی بر لزوم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی تاکید کرد و گفت: محدودیت‌های کرونایی اعم از تجمعات، برگزاری هرگونه مراسم عروسی و عزا و همایش‌ها همچنان در فریدونکنار پا برجاست.

مدیر شبکه بهداشت و درمان فریدونکنار با اشاره به اینکه زدن ماسک امری الزامی است، ادامه داد: از روز گذشته ۱۶ تیم دو نفره ستادی در سطح شهرستان حاضر شده تا نسبت به رعایت شیوه‌نامه های بهداشتی به شهروندان تذکرهای لازم را ارائه کنند.

این مسئول اظهارکرد: آزمایش pcr در مرکز درمانی شیرمحله و بیمارستان امام خمینی(ره) به صورت رایگان انجام می‌شود که پس از ارسال به دانشگاه علوم پزشکی مازندران پاسخ آن پس از چهار روز برای ما ارسال می‌شود.

بزرگیان درخصوص توزیع واکسن آنفلوآنزا در فریدونکنار گفت: تاکنون تعداد ۷۰۰ عدد واکسن آنفلوآنزا در سه مرحله به شهرستان اختصاص داده شده که به بیماران خاص تزریق شده است.

وی یادآورشد: همچنان بیماران بسیاری اعم از دیالیزی، پیوندی، مددجویان بهزیستی، جراحی شدگان قلب و جانبازان در فریدونکنار منتظر دریافت واکسن آنفلوآنزا هستند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان فریدونکنار خاطرنشان کرد: درحالی که بیماران دیابتی و موارد دیگر از بیماران گروه هدف ما هستند که باید واکسن آنفلوآنزا را دریافت کنند اما به خاطر کمبود این واکسن به آن‌ها تعلق نمی‌گیرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما