رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران اعلام کرد

۸ شهر مازندران در وضعیت شیب تند کرونا

تاریخ انتشارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰
کد مطلب : ۴۴۱۴۵۶
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به اینکه مازندران در وضعیت شیب ملایم ابتلا به کرونا قرار دارد، گفت: ۸ شهر مازندران در وضعیت شیب تند کرونا قرار دارد.
۰
plusresetminus
۸ شهر مازندران در وضعیت شیب تند کرونا
به گزارش بلاغ، سیدعباس موسوی در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا  اظهار کرد: مازندران در وضعیت شیب ملایم ابتلا به کرونا قرار دارد.
دکترموسوی افزود: در شهر‌های ساری، قائم شهر، آمل، سوادکوه، رامسر، تنکابن، نوشهر و چالوس روند ابتلا به کووید ۱۹ رو به افزایش است بنابراین تشدید محدودیت‌های تجمعی در این شهر‌ها لازم است کنترل شود.

وی با بیان اینکه تنها ۵۰ درصد کارمندان در فضای اداری از ماسک استفاده می‌کنند تصریح کرد: اجرای مانور مشترک بهداشتی در استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در فروشگاه‌های پرتردد ضرورت دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران افزود:۸۰ درصد مردم در اماکن عمومی از ماسک استفاده می‌کنند.

موسوی از پذیرش و شناسایی روزانه ۴۰۰ نفر خبر داد که لازم است در قرنطینه قرار گیرند  گفت: بیش از ۸۰ درصد مدارس غیرحضوری کلاس برگزار می‌کنند و اعمال محدودیت در شهر‌های پرخطر اهمیت دارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران نیز گفت: از ۲۰ آبان تا ۲۰ آذر بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت فعالیت اصناف غیرضروری اجرا می‌شود.

حسن نژاد با بیان اینکه مشاغل درجه ۲ و ۳ شامل این محدودیت است افزود: اصناف شامل این محدودیت تا ساعت ۶ عصر اجازه فعالیت دارند و پس از آن باید تعطیل کنند.

به گفته معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران، تا اطلاع ثانوی نیز محدودیت تردد در شهر‌های استان نخواهیم داشت.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷