کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدعی مبارزه با فساد در تور اطلاعاتی سپاه؛

شهردار ساری دستگیر شد/بازداشت معاون اداری مالی شهرداری

17 آبان 1399 ساعت 9:26

در ادامه برنامه مبارزه با فساد توسط سازمان اطلاعات سپاه، مدعی مبارزه با فساد یعنی عباس رجبی شهردار ساری و معاون اداری مالی شهرداری دستگیر شدند.


به گزارش بلاغ، در ادامه مبارزه جدی و قاطع با فساد و در پی مشاهده تخلفات متعدد در شهرداری ساری، سربازان گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات سپاه کربلا مازندران، ضمن رصد تخلفات مالی و روابط شبکه ای موجود بین تعدادی از مدیران و کارشناسان، صبح امروز این بار به دستگیری عباس رجبی شهرار ساری اقدام کردند.

رجبی پس از رفتن عبوری و درشرایطی که حمید فرزانه برای کسب کرسی شهردار تایید نشد در رقابتی نفس‌گیر از سد مسعود مدینه گذشت و بعنوان منتخب شورا جهت تصدی سمت شهردار انتخاب شد.

اسفندیار عشوری سوادکوهی، فرامرز نقیبی علمداردهی، علیجان شمشیربند، کوروش یوسفی و علی اکبر زلیکانی ۵ عضو شورایی بودند که به رجبی رای دادند.

از همان زمان بحث تایید صلاحیت رجبی نقل محافل بود چراکه او برای تصدی مدیرعاملی سازمان پسماند تایید صلاحیت نشده بود و امروز و با دستگیری رجبی توسط سازمان اطلاعات سپاه این سوال اساسی شکل میگیرد که رجبی چگونه برای شهرداری مرکز استان تایید شد؟

بازداشت معاون اداری مالی شهرداری ساری

همچنین در ادامه برنامه مبارزه با فساد توسط پاسداران انقلاب اسلامی در سازمان اطلاعات سپاه یکی دیگر از کلیدی ترین یاران عباس رجبی شهردار ساری دستگیر شد.

این شخص پس از انتخاب رجبی بعنوان شهردار ساری توسط رئیس فعلی شورای شهر ساری به عباس رجبی معرفی شده بود و رجبی این شخص را که از خارج از مجموعه شهرداری آمده بود به سمت معاون اداری مالی خود منصوب کرد.

این در حالی است که این شخص از جایگاه بسیار متزلزلی در مجموعه شغلی قبلی خود برخوردار بود و این انتصاب موجب احیای او و البته تامین منافع کسانی شد که در تصاحب این سمت توسط این شخص نقش داشتند.

شایان ذکر است مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری توسط همین عضو شورا و از همان ارگان به رجبی معرفی شده بود.

علاوه بر این اسناد مرتبط با سازمان های پسماند و فرهنگی اجتماعی شهرداری ساری نیز طی روزهای اخیر جمع آوری شده بود که به زودی جزئیات آن اعلام می شود.

گفتنی است پیش از این نیز جمعی از مدیران و پرسنل شهرداری ساری مربوط به دوره مدیریت عباس رجبی توسط پاسداران انقلاب اسلامی در سازمان اطلاعات سپاه بازداشت شده بودند.

انتهای پیام/

 


کد مطلب: 441453

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/441453/شهردار-ساری-دستگیر-بازداشت-معاون-اداری-مالی-شهرداری

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com