مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا اصلاح شد؛

ممنوعیت سفر به مازندران از ظهر امروز

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴
کد مطلب : ۴۴۱۰۱۱
رئیس مجمع نمایندگان مازندران گفت: با اصلاح مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا سفر مسافران به مازندران ممنوع شد.
۰
plusresetminus
ممنوعیت سفر به مازندران از ظهر امروز
به گزارش بلاغ، مهدی سعادتی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با موافقت ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارت کشور طرح ممنوعیت سفر به مازندران از ظهر امروز اجرایی می‌شود.

وی بیان کرد: در پی اعتراض شدید مجمع نمایندگان مازندران نسبت به عدم گنجاندن نام این استان در فهرست استان‌های دارای محدودیت سفر، این مصوبه اصلاح شد.

 رئیس مجمع نمایندگان مازندران گفت: با موافقت ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارت کشور طرح ممنوعیت سفر به مازندران از ظهر امروز اجرایی می‌شود.

این مسئول ادامه داد: براساس اعلام مسؤولان وزارت کشور از ظهر امروز دوشنبه ۱۲ آبان  نیروی انتظامی از عزیمت خودروهای دارای پلاک غیربومی به مازندران جلوگیری می‌کند.

سعادتی با تاکید بر ضرورت تلاش برای صیانت از جان مردم در شرایط کرونایی گفت: براساس اعلام مسئولان وزارت بهداشت رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و اجرای پروتکل‌های بهداشتی بهترین اقدام برای کاهش تلفات ناشی از شیوع ویروس مرگبار کرونا است.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی اجرای طرح منع آمدوشد در مازندران را حیاتی دانست و گفت: در صورت نادیده گرفتن این امر مهم، جان مردم بومی و مسافران در اثر ابتلا به کرونا به خطر می‌افتد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
قاسم نیا
از پیگیری مسئولانه نمایندگان محترم در تفهیم مسئولین که مازندران در موضوع مسافران از کرونا آسیب جدی دیده و اخذ مصوبه مبنی بر ممنوعیت سفر به مازندران صمیمانه تشکر می نمایم
آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴