رئیس شورای اسلامی شهر نکا خبر داد

فروش ویلای ساحلی شهرداری برای رفاه شهروندان نکا

تاریخ انتشاريکشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۵
کد مطلب : ۴۴۰۹۷۸
رئیس شورای اسلامی شهر نکا گفت: به منظور تسریع در زمان و کیفیت پیشبرد پروژه‌های عمرانی و رفاه بیشتر شهروندان تصمیم به موافقت با درخواست شهردار به منظور فروش ویلای شهرداری نکا در جاده ساحلی شهرستان بابلسر گرفته است.
۰
plusresetminus
فروش ویلای ساحلی شهرداری برای رفاه شهروندان نکا
علی داد در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ در نکا، با اشاره به برخورداری شهرداری نکا از یک ویلا در شهرستان بابلسر، اظهار کرد: این ویلا از سال ۸۸ بلاتکلیف بوده و به صرفه و صلاح شهرداری نبوده که باتوجه به هزینه‌های نگهداری و سایر موارد مد نظر، بیش از این نگهداشته شود.

وی با بیان چگونگی طرح موضوع فروش ویلا، خاطرنشان کرد: شهردار جدید نکا پس از آغاز به کار، نامه درخواست این واحد ویلایی در مجتمع ساحلی شهرستان بابلسر را به شورای شهر ارسال کرده که شورا نیز به اتفاق با درخواست شهردار موافقت کرده است.


رئیس شورای اسلامی شهر نکا با تأکید بر اهتمام شورا به منظور صرف صحیح عواید حاصل از این اقدام به نفع شهروندان، اضافه کرد: نگاه شورا بر این است تا منافع از این اقدام در راستای پروژه‌های عمرانی و رفاه شهروندان نکا به ویژه تسریع در احداث و بهره‌برداری پل جدید ماشین‌رو در منطقه چمازی بر روی نکارود هزینه شود.

داد گفت: دلیل موافقت شورا با این تصمیم این است که برخورداری شهرداری از ویلا در زمانه فعلی و باتوجه به شرایط موجود جامعه معنا ندارد بلکه با تدبیر صحیح می‌توان نسبت به بهبود وضعیت شهر و رفاه بیشتر حال مردم از آن استفاده کرد.
 
به گزارش بلاغ در سال ۱۳۸۸ یک واحد حدود ۱۳۳ متری در طبقه چهارم مجتمع رز جاده ساحلی بابلسر به نام شهرداری نکا سند خورد که مربوط به دوره سوم شورای این شهر بوده و از آن زمان تاکنون اغلب شهرداران و برخی از اعضای شورای اسلامی ادوار گذشته این شهر از آن استفاده می‌کردند.

در دوره فعلی که به گفته رئیس شورای شهر نکا بیشترین استفاده از این مکان رفاهی مربوط به شهرداری این شهر بیشتر در اختیار شهردار سابق قرار داشته اکنون به درخواست شهردار نکا و با موافقت اعضای شورا این سرمایه اقتصادی شهرداری برای تأمین رفاه بیشتر شهروندان نکا هزینه خواهد شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲