«کیت رِینیر» رهبر فرقه جنسی موسوم به «NXIVM» که عمده فعالیت های جنایتکارانه اش در فضای مجازی بود و دختران جوان را به بردگان جنسی تبدیل می کرد به ۱۲۰ سال زندان محکوم شد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازورایتی، «کیت رِینیر»، رهبر فرقه جنسی NXIVM، به ۱۲۰ سال زندان محکوم شد.

 
«کیت رِینیر» رهبر فرقه جنسی موسوم به «NXIVM» که عمده فعالیت های جنایتکارانه اش در فضای مجازی بود و دختران جوان را به بردگان جنسی تبدیل می کرد به ۱۲۰ سال زندان محکوم شد.
رِینیر که در ژوئن ۲۰۱۹ به اتهام قاچاق جنسی، توطئه کار اجباری و اخاذی و باج گیری محکوم شده بود، روز سه شنبه در مجازات خود در بروکلین، نیویورک به حبس ابد محکوم شد.

 
رِینیر به ایجاد یک انجمن مخفی فقط زنانه در NXIVM به نام DOS متهم شد که در آن زنان به عنوان برده ای نگهداری و مورد سوء استفاده قرار می گرفتند.
زنان با حروف ابتدایی وی علامت گذاری می شدند، فقط به رژیم های کم کالری محدود می شدند و مجبور بودند عکس های برهنه از خود را به عنوان وثیقه به منظور القای ترس دائمی تحویل دهند، که در صورت عدم رعایت دستورات از آنها علیه دختران استفاده کند.

 
هنگام صدور حکم در دادگاه، یک قربانی گفت که با او مانند یک تکه گوشت و برده جنسی شستشوی مغزی شده رفتار می شد. یک زن دیگر گفت هنگامی که رژیم ۴۰۰ کالری در روز خود را با خوردن تخمه کدو شکسته، توسط رِینیر مجازات شد. و دیگری که گفته بود در ۱۵ سالگی توسط رِینیر مورد تجاوز قرار گرفته به قاضی گفت که او و دو خواهرش توسط این مرد باردار شده و سپس مجبور به سقط جنین شدند.

 
وکلای رِینیر از قاضی درخواست ۱۵ سال حبس کردند و پیش از صدور حکم گفته بودند که رانیر بدون عذرخواهی خود را کاملا بی گناه می داند اما دادستان ها به دنبال حکم حبس ابد برای او بودند که بالاخره حکم صادر شد.

 
در مجموع ۱۵ قربانی اظهارات خود را در دادگاه بروکلین بیان کردند، از جمله «ایندیا اوکسنبرگ»، دختر «کاترین اکسنبرگ» هنرپیشه فیلم «دودمان» که می گوید هنگامی که فقط ۱۹ سال داشت با فریب به سازمان خودیاری کشانده شد.
یکی از قربانیان در دادگاه گفت که این فرد جنایتکار به من گفته بود که نباید از ۱۰۰ پوند وزنم بیشتر شود و بعد که مقدار اندکی وزنم بالاتر رفت، من را به مدت دو سال در یک اتاق حبس کرد.

 
این انجمن «NXIVM» در اینترنت و فضای مجازی توجه بسیاری از جوانان را به خود جلب کرده بود که از ماهیت اصلی آن اطلاعی نداشتند و بعضا از آنها در دام آن گرفتار می شدند. 

 
حالا هم هالیوود دو سریال یکی یک مجموعه ۹ قسمتی برای پخش در شبکه «اچ بی اُ» با عنوان «عهد»(The Vow) و مینی سریال جنایی «فریفته شده: درون فرقه NXIVM» را تولید کرده که دومی قرار است اوایل همین ماه میلادی از «اچ بی اُ» به نمایش دربیاید. موضوع این مینی سریال همانطور که از عنوانش پیداست در مورد آکسنبرگ و جنایت های او و فرقه اش است.

 





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲