کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

توضیح یک مدیر تلویزیون درباره ساخت سریالها در اوج کرونا

9 آبان 1399 ساعت 19:20

مدیر گروه فیلم و سریال سیمافیلم درباره شرایط ساخت سریال‌های تلویزیونی در شرایط اوج بحران کرونا و خطرات احتمالی برای عوامل، با تاکید بر اینکه پروتکل‌ها کاملا سر صحنه سریال‌ها رعایت می شود، در عین حال می‌گوید اتفاق ممکن است هر جایی رخ بدهد.



به گزارش بلاغ، در پی درگذشت کریم اکبری مبارکه ـ بازیگر پیشکسوت سینما تلویزیون و تئاتر ـ بر اثر ابتلا به کرونا آن هم زمانی که او مشغول بازی در یک سریال تلویزیونی بود، خبرنگار ایسنا با مدیر گروه فیلم و سریال سیما فیلم تماس گرفت و از او خواست تا درباره روند سریال سازی در شرایط خاص کنونی و لزوم حفظ جان هنرمندان و عوامل سریال‌ها توضیحاتی را ارائه دهد.
مجید اکبرشاهی با بیان اینکه فرآیندهای سریال سازی کنترل و پروتکل ها رعایت شده است، اظهار کرد: اینطور نیست که ما بی مهابا کار کنیم؛ پروتکل‌ها و دستورالعمل‌هایی با هماهنگی وزارت بهداشت برای همه گروه‌ها تنظیم شده است.
او افزود: از همان اسفند ماه که کرونا شروع شد، جلساتی با مسوولان وزارت بهداشت و سیما فیلم برگزار شد و دستورالعمل‌ها تدوین شد. اتفاق ممکن است هر جایی بیفتد اما ما تمام پروتکل‌ها را رعایت کرده ایم.
اکبر شاهی در پایان گفت: ما برای ساخت فیلم و سریال در دوران کرونا مشخصا دستورالعمل نوشته ایم و مثل بقیه کشور که مشغول کار هستند، باید کار کنیم.
 


کد مطلب: 440872

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/440872/توضیح-یک-مدیر-تلویزیون-درباره-ساخت-سریالها-اوج-کرونا

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com