تاریخ انتشارجمعه ۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
کد مطلب : ۴۴۰۸۶۳
امام جمعه فریدونکنار با اشاره به اینکه جریان تحریف به‌دنبال فراموشی ۱۳ آبان است گفت: دولت باید با برنامه‌ریزی صحیح جلوی احتکار را گرفت و دلالان را از دور خارج کرد.
۰
plusresetminus
جریان تحریف به‌دنبال فراموشی ۱۳ آبان است/دولت با برنامه‌ریزی از احتکار و قدرت دلالان جلوگیری کند
به گزارش بلاغ، حجت‌الاسلام سیدمحمود جلالی در خطبه‌های نماز جمعه فریدونکنار با تبریک میلاد پیامبر اکرم اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) اظهار کرد: شیعه و سنی دارای دین، پیامبر، کتاب و قبله مشترکی هستند و لازم است هفته وحدت ارج نهاده شود که البته مقام معظم رهبری نسبت به این موضوع تاکید بسیاری دارند.

وی با گرامی‌داشت ۱۳ آبان روز دانش‌آموز و مبارزه با استکبار جهانی، خاطرنشان کرد: این روز یادآور تصویب قانون ننگین کاپیتولاسیون و یورش وحشیانه مأموران رژیم پهلوی به دانش‌آموزان و دانشجویان در سال ۱۳۵۸ در دانشگاه تهران است که نباید فراموش شود.

امام جمعه فریدونکنار همچنین با اشاره به تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط نیروهای خط امام در این روز و تعبیر امام راحل به انقلاب دوم در این ماجرا، تصریح کرد: متاسفانه جریان تحریف به‌دنبال فراموشی این اتفاقات است.

جلالی با اشاره به گرانی‌های اخیر و مشکلات شدید معیشتی مردم، یادآورشد: برخی مدیران ما یا متوجه نیستند و یا اینکه  نفوذی‌ها و دلالان قدرت بیشتری برای تصمیم‌گیری دارند که با صادرات نابجا و احتکار این نگرانی‌ها و گرانی‌ها به‌وجود می‌آید.

وی ادامه داد: دولت باید دقت کند و بداند که این راه و رسم و وضع مملکت‌داری و کشورداری نیست و باید با برنامه‌ریزی صحیح جلوی احتکار را گرفت و دلالان را از دور خارج کرد.

امام جمعه فریدونکنار افزود: از تلاش‌های سربازان گمنام امام زمان(عج) در برقراری امنیت و مبارزه جدی با محتکران و دلالان قدردانی می‌کنم و نباید اجازه داد مردم احساس دلسردی کنند.

 جلالی همچنین با محکوم کردن عمل قبیحانه رئیس جمهور فرانسه در تایید هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر(ص) گفت: آن‌ها این اقدام نشریه معلوم الحال را آزادی بیان می دانند اما در واقعیت به دنبال اسلام هراسی هستند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴