تاریخ انتشارجمعه ۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲
کد مطلب : ۴۴۰۸۲۱
علیرضا شریعت پس از بازنشستگی سید جعفر رسولی با حکم وزیر کشور به عنوان فرماندار آمل منصوب شد.
۰
plusresetminus
علیرضا شریعت فرماندار جدید آمل شد
به گزارش بلاغ؛ علیرضا شریعت پس از بازنشستگی سید جعفر رسولی، در هفتمین نشست شورای اداری با حکم وزیر کشور به عنوان فرماندار ویژه شهرستان آمل منصوب شد.

آئین تکریم و معارفه فرمانداری ویژه شهرستان آمل با حضور مسؤولان استانی، شهری و خانواده شهدا در سالن همایشهای ششم بهمن برگزار شد همچنین شریعت در گذشته فرماندار شهرستان محمودآباد بود در ماههای پایانی دولت تدبیر و امید سکان هدایت سیاسی آمل را عهدهدار شد

حسن حسن نژاد معاون امنیتی سیاسی استانداری مازندران در جلسه ، گفت: بیش از گذشته باید به سیره پیامبر (ص) برای هدایت و هم روابط اجتماعی الگوهای اصیل و الهی نیازمندیم، در حوزه رفتار و عملکرد بهترین الگو و برگزیده ترین انسان هستند.


وی با بیان اینکه صندلی مدیریت را فرصتی برای خدمت رسانی بدانیم،  عنوان کرد: انتصاب را فرصت بدانیم برای اینکه به مردم خدمت کنیم، برای لحظات این فرصت برنامه ریزی داشته باشیم، کار همراه با برنامه و نقشه راه باشد و بخشی از مسایل و مشکلات مردم را حل کند.


معاون امنیتی سیاسی استانداری مازندران تصریح کرد: با توجه به محدودیت اختیارات باید مردم را پای کار بیاوریم و با همراهی انان ظرفیت ها را بالا ببریم.

وی ادامه داد: در حوزه کرونا اگرچه ما جز ده کشور اول مبتلا به ویروس هستیم، شاهد ۹ ماه درگیری با کرونا هستیم و همه اشخاص تاثیر کرونا رو می بینند، این بیماری فرامرزی است و بشدت شیوع پیدا کرده، این بیماری بین المللی است و کشور و قاره نمی شناسد.


حسن نژاد وظیفه فرماندار را کمک به ارتقاء مدیران شهرستان دانست و افزود: در تعامل باهم فرصتی برای شهرستان قلمداد می شود اهل تعامل باشند و با نگاه کارشناسی مشکلات را حل کنند، هر اتفاقی می افتد فرماندار دخیل است و باید به مردم و افکار عمومی پاسخ دهد .

علیرضا شریعت فرماندار جدید آمل نیز بیان کرد: فرهنگ تمدنی آمل شخصیت های جهانی و ممتاز هستند، علامه حسن زاده و علامه جوادی نگین درخشان اسلام هستند، وجود شهدای دفاع مقدس، ۴۱ شهید قیام 6 بهمن و ۲ شهید سلامت این شهر را سرآمد کرده است.


وی امل بعنوان قطب اقتصاد سیاست و فرهیختگان خواند و افزود: اصل بر تعامل و مودت است و فرماندار محور همدلی است، این مسئولیت ها حق الناس است و مدیون خون شهدا و مردم هستیم، تمام تلاشمان این است که بزرگان و اندیشمندان در راستای توسعه این شهرستان استفاده کنیم .

در پایان از زحمات سه و نیم ساله جعفر رسولی فرماندار سابق آمل تقدیر شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲