رئیس ستاد اقامه نماز جمعه مازندران اعلام کرد

برگزاری نمازجمعه فردا در 5 شهر مازندران

تاریخ انتشارپنجشنبه ۸ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۵
کد مطلب : ۴۴۰۸۰۳
رئیس ستاد اقامه نماز جمعه مازندران از آخرین وضعیت برگزاری نماز جمعه این هفته در شهرهای مازندران خبر داد و گفت: تا این لحظه برگزاری نماز جمعه 9 آبان در 5 شهر استان نهایی شده است.
۰
plusresetminus
برگزاری نمازجمعه فردا در 5 شهر مازندران
حجت الاسلام محمد انتظاری در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ از آخرین وضعیت برگزاری نماز جمعه این هفته در  شهرهای مازندران خبر داد.

وی افزود: فردا 9 آبان ماه، نماز جمعه با توجه به محدودیت‌های اجتماعی ایام کرونا، در غالب شهرستان‌های استان برگزار نمی‌شود.

رئیس ستاد اقامه نماز جمعه مازندران خاطرنشان کرد: بنا بر آخرین تصمیمات و با توجه به وضعیت شهرها بر اساس وضعیت ابتلا به کرونا، غالب شهرهای استان دارای وضعیت قرمز هستند.

انتظاری تصریح کرد: تا این لحظه و بنا بر آخرین تصمیمات اخذ شده، نماز جمعه فردا 9 آبان ماه در شهرستان‌های با وضعیت سفید، نارنجی و زرد استان و بخش‌های تابعه‌شان شامل  بابلسر، سیمرغ، فریدونکنار، میاندورود و کلاردشت و بخش های تابعه برگزار می‌شود.

وی متذکر شد: بر اساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، در صورت برگزاری نماز جمعه در هر یک از شهرهای استان، نمازگزاران باید با رعایت کامل تمام پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی،  ضمن زدن ماسک و رعایت تمام نکات بهداشتی، با حضور در مصلی‌های نماز جمعه، حضور و اقامه نماز کنند.

به گفته رئیس ستاد اقامه نماز جمعه مازندران، تا این لحظه بنا براعلام ستاد استانی مقابله با کرونا، نماز جمعه در مرکز استان و سایر شهرستان‌ها برگزار نمی‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴