تاریخ انتشارپنجشنبه ۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۵
کد مطلب : ۴۴۰۸۰۲
معاملات تجاری میان دولت محمد بن زاید در ابوظبی و دولت اشغالگر اسرائیلی هیچ حد و مرزی نمی‌شناسد و دولت امارات اهمیتی نمی‌دهد که این معاملات نقض قطعنامه های بین المللی است. تا جاییکه کار به جایی رسیده که شرکت‌های این کشور با یک شرکت ساخت مشروبات الکلی اسرائیلی مستقر در بلندی‌های اشغالی جولان توافقنامه همکاری امضا کرده اند.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، به نوشته روزنامه فرامنطقه ای القدس العربی، شرکت اسرائیلی تولید کننده مشروبات الکلی"معاصر الجولان" از انعقاد توافقنامه با امارات برای صادرات مشروبات الکلی به این کشور خبر داد.
مدیر این شرکت اعلام کرد، دستوراتی را از سوی مقامات اماراتی برای وارد کردن شراب تولید شده از انگورهای جولان اشغالی به ابوظبی دریافت کرده است. زیرا به ادعای آنها، هتل‌ها، رستوران‌ها و خارجی‌هایی در این کشور وجود دارند که عمدتا شراب مصرف می‌کنند و امارات برای گردشگری به مشروب نیاز دارد.
شرکت مذکور اعلام کرد با مراجعه به چندین شرکت اماراتی از تعداد درخواست‌های واردات مشروبات متعجب شده است.
این منبع گفت: طرف‌های اماراتی می‌دانند که شراب اسرائیلی از شهرت خوبی برخوردار است و گردشگران اسرائیلی در هنگام سفر به امارات به دنبال این مشروبات هستند.
این منبع ادامه داد: البته شرکت‌های اسرائیلی دیگری نیز هستند که تجارت الکل با امارات دارند.
مدیر یک شرکت اسرائیلی دیگر با اشاره به انعقاد "توافقنامه تاریخی" میان تل آویو و ابوظبی به رادیوی رژیم صهیونیستی گفت، تجارت ابتدا در دبی آغاز و سپس به دیگر شیخ نشین های امارات منتقل خواهد شد.
بنا بر گزارش رادیوی اسرائیلی، امارات طی روزهای آتی به رغم تحریم، شراب جولان اشغالی را وارد خواهد کرد.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴