تاریخ انتشارپنجشنبه ۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۵
کد مطلب : ۴۴۰۸۰۰
پرونده فیلم سینمایی «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی روز جمعه (۹ آبان ماه) در برنامه زنده «نمای نقره‌ای» رادیو نمایش بررسی می‌شود.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، محمدرضا مقدسیان مجری کارشناس برنامه «نمای نقره‌ای» با اعلام این خبر، گفت: از آنجا که در آستانه برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه «تهران» هستیم، به این جشنواره و نحوه برگزاری آن با توجه به شیوع بیماری کرونا خواهیم پرداخت و در این خصوص با صادق موسوی، دبیر جشنواره فیلم کوتاه ومدیرعامل انجمن سینمای جوانان و رامتین شهبازی دبیر نشست‌های این جشنواره گفت‌وگو خواهیم کرد.
مقدسیان خاطرنشان کرد: همچنین وضعیت فعلی و آینده سینمای ایران در گفت‌وگو با فریدون جیرانی، کارگردان سینما و مسعود نجفی، مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی ایران مورد بررسی قرار خواهد گرفت‌. 
او گفت: این هفته در بخش «میز نقد» برنامه نیز با حضور پوریا ذوالفقاری، منتقد سینما به نقد و بررسی فیلم «روزهای نارنجی» می‌پردازیم و صادق لواسانی نیز در بخش خبر به بررسی اخبار مهم سینما می‌پردازد.
برنامه زنده رادیویی «نمای نقره‌ای» به تهیه‌کنندگی اسماعیل باستانی و با اجرا و کارشناسی محمدرضا مقدسیان، جمعه‌ها ساعت ۱۹ تا ۲۱ به صورت زنده از رادیو نمایش پخش می‌شود.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴