تاریخ انتشارپنجشنبه ۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۰
کد مطلب : ۴۴۰۷۹۶
عبدالحمید احمدی گفت: حرکت زشت اهانت به ساحت مقدس حضرت رسول که موج همبستگی را در بین مسلمانان جهان ایجاد کرد را تقبیح می‌کنم و جامعه ورزش نیز در تقبیح این حرکت همراه سایر مردم جهان است.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، عبدالحمید احمدی  معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، در حاشیه مسابقات آزاد گلف کشوری در مجموعه انقلاب تهران گفت: ایام وحدت و ولادت پیامبر بزرگ اسلام (ص) را تبریک می‌گویم و حرکت زشت اهانت به ساحت مقدس حضرت رسول که موج همبستگی را در بین مسلمانان جهان ایجاد کرد را تقبیح می‌کنم و جامعه ورزش نیز در تقبیح این حرکت همراه سایر مردم جهان است.
وی در ادامه افزود: شاهد برگزاری مسابقات گلف کشوری با حضور استان‌های مختلف بوده که این مسابقات به صورت زنده از رسانه ملی پخش شد.
معاون ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد: رشته گلف در بعد همگانی و قهرمانی ظرفیت بالایی دارد و اکنون در ۲۹ استان هیات گلف فعال است. ظرفیت همگانی گلف و رشته‌های تابعه آن بسیار بالاست و حمید عزیزی، رئیس فدراسیون و همکارانش تلاش زیادی در طی این چند سال در جهت توسعه آن داشته و وزارت ورزش نیز حمایت خوبی از این رشته به خصوص در بعد همگانی دارد.
وی تاکید کرد: با توجه به اینکه این رشته می‌تواند به صورت خانوادگی دنبال شود، امیدواریم شاهد فعالیت‌های متنوع گلف در بخش‌های مختلف از جمله بوستان‌ها و پارک‌ها، مناطق ساحلی و در بین کارکنان و دستگاه‌های مختلف کشور باشیم. همه این‌ها ظرفیت‌های خوبی است تا این رشته بین مردم توسعه یابد.
احمدی در پایان گفت: خوشبختانه شرایط گلف به گونه‌ای است که نیاز به تجهیزات گران قیمت و زمین‌های با مسافت زیاد ندارد و در فضای محدود و حتی سر بسته قابل انجام است. امیدواریم در ادامه فدراسیون در بعد همگانی برنامه‌های متنوعی داشته باشد تا مردم بیشتر مشارکت داشته باشند.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷