قدرت فکری اسلام در جهان موج می‌زند؛

توهین به پیامبر(ص)؛ واکنشی به موج اسلام‌گرایی در اروپا

تاریخ انتشارپنجشنبه ۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۶
کد مطلب : ۴۴۰۷۵۶
برنامه ریزی ها چند صد میلیونی برای خدشه دار کردن اسلام، بی نتیجه ماند موج اسلام گرایی دریای بی کران زندگی را بلعیده است؛ چرا که اسلام یک تفکر است و نمی شود جلوی آن را گرفت.
۰
plusresetminus
توهین به پیامبر(ص)؛ واکنشی به موج اسلام‌گرایی در اروپا
به گزارش بلاغ، اسلام، امروز توانسته موج قدرتمند فکری ایجاد کند، موجی که بدون هیچ جنگ و خون ریزی قلب های زیادی را تسخیر کرده و تفکرات بنیادین غربی را به چالشی عمیق دعوت کرده است، به یقیا سیاسیون به این امر دست یافته اند که در مقابل این حجم از اسلام گرایی شکست خواهند خورد و این موضوع باعث شده که به مقابله برخیزند و بی حاصل دست و پا بزنند.

هزینه های میلیاردی برای تضعیف اسلام هیچ کدام به نتیجه نرسید، سعی کردند اسلام را نوعی  واپس گرا معرفی کنند، با چهرهای خشن چون داعش و طالبات تصویر اسلام را سیاه نشان دهند، اما این اسلام است که همچنان پیشتازی می کند.

چند روزی می شود که کاریکاتور موهن در یک نشریه فرانسوی خشم جوامع اسلامی را برانگیخت و این اتش نارضایتی با صحبت های مکرون پریزنت این کشور بیشتر شد، سیاستمدارانی که حرف از آزادی می زنند، اما در عمل قفسی ساخته اند و در آن نه از ازادی اندیشه خبری است و نه از ازادی بیان، آزادی وقتی ارزشمند است که شرافت انسانی را حفظ کند و تا محدوده ای مجاز است که به عقاید و تفکر دیگران آسیبی نرساند، در حالی که بارها و بارها حجاب در این کشورهای به ظاهر آزاد در میان شعارهای مضحک شان مورد تهاجم قرار گرفتند.

بارها شده است دین مبین اسلام و به ساحت پیامبر مهربانی توهین شده است، اما همچنان حقوق بشر در سکوتی سنگین به خواب خوش فرو رفته ، بسیاری از کشورهای اسلامی بخاطر این حرمت شکنی بازارها را از اجناس فرانسویی جمع کردند و با انتشار مطالبی خواستار تحریم کالاهای و تولیدات فرانسویی شدند.

در کشوری مانند فرانسه که انتشار تصاویر موهن به پیامبر را نشانه آزادی بیان می داند و از آن حمایت می کند، اما  حرف زدن نسبت به بسیاری از مسائل که مواضع آنان را به خطر می اندازد مجوز نخواهند داشت و شما در غرب ماز به توهین اعتقادات، افکار، باورهای میلیون ها انسان هستید، اما نمی توانیم در خصوص برخی مسائل چون 11 سپتامبر، هولوکاست و ... چیزی را مطرح کنید.

آزادی در غرب شبیه قفسی است که چهارچوب های آن را سیاسیون مشخص می کنند، با نام آزادی و به کام سیاست های کثیفشان، با رسانه هاتصدیان عرصه فرهنگ اگرمیدان را خالی کنیمی که در دست دارند، افکار عمومی را به سمت پوچی و بی اعتقادی می کشانند.
 
حجن الاسلام سید جلیل مرتضوی در این باره با تاکید اینکه باید در مسائل اجتماعی کار فرهنگی انجام شود، با بگیر و ببندها کاری پیش نمی رود، ما بعنوان، دیگران میدان دار می شود و جولان می دهند،  برخورد اخلاقی بهتر پاسخ را خواهد داد، از دادستان بخاطر برخورد قانونی با این موارد تشکر می کنم.

وی هتک حرمتی که به نبی مکرم اسلام در فرانسه شد را جهت دار خواند و افزود: فقط کشور فرانسه نیست پشت بند ان افراد زیادی هستند، با  نخریدن اجناس فرانسویی و..، اما متاسفانه فضای مجازی ایران پربار نبود و جانانه به میدان نیامدند، حداقل کاری که می توانیم انجام دهیم، این است که در روز پنجشنبه  جهت محکوم کردن این اقدام  و آغازهفته وحدت برنامه ای داشته باشیم.

امام جمعه آمل خاطرنشان کرد: متصدیان عفاف و حجاب امربه معروف و نهی از منکر باید داشته باشند، اگر بخواهیم ماسک زدن را در جامعه فرهنگسازی کنیم باید از خودمان شروع کنیم، بسیاری از مدیران ماسک نمی زنند.

برنامه ریزی ها چند صد میلیونی برای خدشه دار کردن اسلام، بی نتیجه ماند موج اسلام گرایی دریای بی کران زندگی را بلعیده است؛ چرا که اسلام یک تفکر است و نمی شود جلوی آن را گرفت.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما