کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رها شدن تیم فوتبال پنج نفره در سایه کرونا

8 آبان 1399 ساعت 10:05

عضو تیم ملی فوتبال پنج نفره گفت: تیم فوتبال پنج نفره نایب قهرمان پارالمپیک ریو یکسال است که به فراموشی سپرده شده و کسی سراغی از بازیکنان این تیم نمی گیرد.



به گزارش بلاغ، بهزاد زاد علی اصغر در گفت و گو ، اظهار کرد: از مسابقات قهرمانی آسیا تایلند که سال گذشته برای کسب سهمیه پارالمپیک توکیو برگزار شد و با کسب عنوان نایب قهرمانی، سهمیه را کسب کردیم تا به امروز تیم فوتبال پنج نفره رها شده و کسی سراغی از بازیکنان این تیم نمی گیرد که در چه شرایطی قرار دارند. 
وی در پاسخ به این پرسش که آیا در این مدت از طریق فضای مجازی با مربی تیم ملی در ارتباط بودید یا خیر، افزود: فوتبال یک رشته تیمی است که فعالیت آن از طریق فضای مجازی امکان پذیر نیست و تنها می توانیم با انجام تمرینات بدنسازی  آمادگی خود را حفظ کنیم. البته در یکسال گذشته برنامه خاصی وجود نداشته که بازیکنان با مربی تیم در ارتباط باشند.
زاد علی اصغر خاطرنشان کرد: هر ساله به مناسبت هفته ملی پارالمپیک از ورزشکاران پارالمپیکی طی مراسمی تجلیل به عمل می آمد، اما امسال به بهانه کرونا به فراموشی سپرده شدیم و کسی سراغی از ما نمی گیرد.
عضو تیم ملی فوتبال نابینایان و کم یینایان در پایان گفت: سال گذشته که سهمیه پارالمپیک توکیو را کسب کردیم امید زیادی برای حضور در توکیو داشتیم،  اما با شیوع کرونا و تعطیلی اردوها و لغو مسابقات، فوتبال پنج نفره به فراموشی سپرده شده و فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک هیچ برنامه ای برای این تیم ندارند. در حقیقت با این بی برنامگی مهر تایید برای نرفتن این تیم به پارالمپیک زده شده است.
 


کد مطلب: 440741

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/440741/رها-شدن-تیم-فوتبال-پنج-نفره-سایه-کرونا

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com