معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش در جویبار:

ارتش هر تهدیدی را در هر سطحی بدون درنگ پاسخ می‌دهد

تاریخ انتشارچهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۱
کد مطلب : ۴۴۰۷۱۰
معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اعلام اینکه ارتش ایران هر تهدیدی را در هر سطحی بدون درنگ پاسخ می‌دهد، گفت: نیروهای مسلح با هدایت‌های رهبری حافظ صلح و تامین امنیت هستند.
۰
plusresetminus
ارتش هر تهدیدی را در هر سطحی بدون درنگ پاسخ می‌دهد
به گزارش بلاغ، امیر مهدی هادیان در مراسم یادواره شهید خلبان ذبیحی در جویبار  اظهار کرد: شعار محوری همه نیروهای مسلح راه ما راه امام حسین(ع) است.

وی با اشاره به اینکه امروز در هجمه عظیم فرهنگی شناسایی و معرفی شخصیت های بزرگ به ویژه شهدای عزیز ابزار مهمی مقابل تهاجم دشمن است، بیان کرد: نیروی هوایی ارتش نقش ارزشمندی در سرنوشت و معادلات در جنگ تحمیلی داشته است.

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار سایر نیروهای مسلح با داشتن نیروهای ولایت‌مدار، مخلص و مومن و با اتکا به توان داخلی و تمامیت ارضی، پاسدار ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران است.

امیر هادیان با اعلام اینکه ارتش ایران هر تهدیدی را در هر سطحی بدون درنگ پاسخ می‌دهد، گفت: نیروهای مسلح با هدایت‌های رهبری حافظ صلح و تامین امنیت هستند.

وی گفت: جلسات بزرگداشت شهیدان ادامه حرکت جهادی و شهادت است و اگر نام شهیدان تکرار و تجلیل نمی‌شد امروز بسیاری از باورهای ارزشی و گران‌بهای ما فراموش می‌شد.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: امروز با هجمه وسیع فرهنگی و رویارویی سیاسی - اقتصادی نیاز به شناساندن و الگوهای این‌چنینی به‌عنوان مهم‌ترین ابزار فرهنگی تأثیرگذار و مؤلفه برتری ساز و تعیین‌کننده خواهیم داشت.

این مسئول بابیان اینکه نیروی هوایی ارتش نقش ارزشمندی در سرنوشت جنگ تحمیلی داشته است اظهار کرد: ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح با برخورداری کارکنان جان‌برکف و ولایتمدار و همچنین برخورداری از طیف گسترده‌ای از تجهیزات بومی و با اتکا به توان داخلی و سرلوحه قرار دادن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به‌عنوان مهم‌ترین و قدرتمندترین مؤلفه‌های ایجاد عمق راهبردی و تأمین امنیت پایدار حافظ استقلال و تمامیت ارضی و پاسداری از آرمان والای انقلاب اسلامی عهده‌دار است.

امیر هادیان تصریح کرد: با ارتقای توان رزم متناسب با تهدیدات و رصد آن‌ها در پاسخگویی به هر تهدید در هر سطحی درنگی نخواهد کرد.
 
وی بابیان اینکه با برگزاری رزمایش‌ها گوشه‌ای از اقتدار ارتش به نمایش گذاشته می‌شود گفت: اساس برگزاری رزمایش‌ها مقابله با هر نوع تهدید و سناریو تهدید محتمل به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
 
معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح ایران اسلامی در ادامه راه شهیدان و باهدایت های داهیانه مقام عظمای ولایت پیام‌آور صلح، آرامش و امنیت پایدار در منطقه غرب آسیا و تهدید بالقوه و بالفعل برای استکبار جهانی به‌ویژه رژیم جعلی صهیونیستی هستند.

امیر هادیان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ادامه رسالت انبیا الهی، ادامه بعثت پیامبر، غدیرخم و نهضت عاشورا و زمینه‌ساز ظهور منجی عالم بشریت است اظهار کرد: شعار محوری تمام نیروهای مسلح این است که راه ما راه امام حسین(ع) است و دشمن چه با حرف و چه با عمل نمی‌تواند مانع از تلالو این نور الهی شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران نیز در آغاز این مراسم گفت: امیر سرتیپ خلبان شهید پرویز ذبیحی با وجود رشادت‌های دوران دفاع مقدس تا حدودی گمنام بوده است.
 
سردار عبدالله ملکی تصریح کرد: مازندران ۲۸ شهید هوانیروز در دوران دفاع مقدس را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

وی بیان کرد: با همکاری مسئولان شهری یادمان این شهید خلبان در جویبار رونمایی شده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴