تاریخ انتشارچهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۰
کد مطلب : ۴۴۰۷۰۰
نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مقام معظم رهبری بارها تاکید کردند که مجلس باید از ابزار نظارتی خود استفاده کند گفت: جای فراری برای هیچ مسئول و مدیر اجرایی وجود ندارد که بخواهد از سخنان رهبری به نفع خود سوء استفاده کند.
۰
plusresetminus
مدیران کم کار با نظارت شناسایی می‌شوند/تدوین ساز و کار برای نظارت
به گزارش بلاغ، کیوان مرادیان در گفت‌و گو با خبرنگار ما، با اشاره به اینکه خوشبختانه رهنمودهای مقام معظم رهبری همواره دقیق، روشن و به موقع است گفت: روشن بودن مواضع ایشان باعث شده جایی برای تفسیرهای اشتباه و غلط برای دیگران باقی نماند چنانچه در مواضع اخیر از نمایندگان خواستند که بدون توهین و هتک حرمت بر عملکرد مسئولان نظارت کنند.

وی با اشاره به اینکه طبق فرمایش رهبری باید چارچوب های قانونی حفظ شود افزود: قرار نیست به جهت انتقاد و یا برخورد با یک متخلف شان و شئونات یک مقام و یک مسئول اجرایی نادیده گرفته شود، چنانچه در برخورد با یک مجرم عادی هم شان اجتماعی وی حفظ می شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه یک جنبه نظارت بر دستگاه‌ها اجرایی حفظ شان و منزلت آنهاست عنوان کرد: نظارت بر بخش های مختلف اجرایی برای آن است که اگر کسی کوتاهی می کند پاسخگو باشد تا نواقص برطرف شود.

مرادیان با اشاره به اینکه مجلس همان اراده و نظارت مردم بر دستگاه هاست تصریح کرد: در این نظارت گاهی با مشکلات مواجه می شویم که باید با استفاده از ابزار قانونی این مشکلات حل شود، وقتی هدف مجلس پاسخگو کردن دولت است باید زمینه پاسخگویی مدیران اجرایی را فراهم کرد و هرگونه راه فرار از پاسخگویی را بست.

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در مدت روی کار آمدن مجلس یازدهم شاهد بودیم که دولت تمایلی به پاسخگویی ندارد گفت: دولت در زمینه ارز، بورس، نوسانات قیمت ها، گرانی، موانع تولید و معیشت مردم هیچ پاسخی روشنی به مجلس نداده است، ما نگرانیم که عواملی با ماموریت ضربه زدن به تولید در بدنه دولت رخنه کرده باشند در چنین شرایطی باید دولت را به همکاری و پاسخگویی دعوت کنیم و با نظارت جدی بر مسائل در صحنه قانون گذاری کشور حضور داشته باشیم.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری بارها تاکید کردند که مجلس باید از ابزار نظارتی خود استفاده کند گفت: جای فراری برای هیچ مسئول و مدیر اجرایی وجود ندارد که بخواهد از سخنان رهبری به نفع خود سوء استفاده کند.

مرادیان تاکید کرد: مجلس با کوتاهی ها، تنبلی ها، سستی ها رخوت و کارهای غیرشفاف و دیرهنگام و یا عدم انسجام در مدیریت اقتصادی کشور کنار نخواهد آمد.

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بی اخلاقی ها می تواند زمینه ای را برای فرار مسئولان اجرایی از پاسخگویی فراهم کند خاطرنشان کرد: برای نظارت ساز و کار تعریف شده است و در جمهوری اسلامی ایران هم اصل بر حفظ کرامت انسانی است، با حفظ شان مدیران، عملکرد بخش های مختلف را دنبال خواهیم کرد تا مدیران کم کار شناسایی و کم کاری مستمسک فرار از پاسخگویی نشود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴