تاریخ انتشارچهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۹
کد مطلب : ۴۴۰۶۹۵
دادستان آمل از پلمب یک واحد صنفی در این شهرستان بخاطر ترویج بی حجابی خبر داد.
۰
plusresetminus
پلمب یک واحد صنفی در آمل بخاطر ترویج بی‌حجابی/فضای مجازی بی در و پیکر شده است
به گزارش بلاغ، مهدی محمدی در نشست شورای تامین که در مصلای امل برگزار شد با اشاره به اهداف این شورا اظهار کرد: در جنگ نرم تلاش می‌کنیم تا وارثان نظام باشم، پرچم این قشر اینده ساز را به خوبی به آیندگان بدهیم، فرهنگ ایثار و شهادت برای برطرف کردن توطئه های شوم با قدرت و با برنامه ریزی باید انجام شود.

وی با بیان اینکه جلسات شورا فرهنگی خروجی محور باید باشد، عنوان کرد: یکی از دغدغه های جامعه امروز حجاب و عفاف است که در شهرستان وجود ندارد، جوانان انقلابی شهرستان بسیار گله مند هستند، در مرکز شهر وضعیت نامطلوبی وجود دارد حتی افرادی که از مرکز استان می آیند  تعجب می کنند.

دادستان آمل از پلمب یک واحد صنفی بخاطر ترویج بی حجابی خبر داد و اظهار کرد: با تعطیل کردن کاری از پیش نمی رود باید در این زمینه فرهنگسازی شود، متاسفانه فضای مجازی بی در پیکر شده است با هر مورد غیر اخلاقی برخورد می کنیم، فضای مجازی را رصد می کنیم اتلیه های عکاسی، صنف ها و.. برخورد قانونی می شود.

وی تصریح کرد: در شورای فرهنگ عمومی باید به فرهنگ ازدواج، ایثار، خانواده از خودگذشتی، اسیب های اجتماعی، طلاق، معضل کاهش ازدواج، مفاسد اخلاقی و.. معضلاتی هستند که باید به انان بپردازیم.

محمدی ادامه داد: حفظ ارزش ها، ارائه گزارش، برنامه هماهنگی نهادها و موسسات دولتی، برنامه تقسیمات فرهنگ عمومی شهرستان، شیوهای نظارتی به منظور الگو سازی، بررسی زمینه سیاست های طرح شهرستان، اطمینان از همسو بودن با سیاست کشور طرح و برسی موضوعات مطرح شده از دیگر وظایف شورای فرهنگ عمومی است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲