تاریخ انتشارسه شنبه ۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۳
کد مطلب : ۴۴۰۶۹۲
فرمانده سپاه کربلا از انهدام باند قاچاق سلاح در شهرستان فریدونکنار خبر داد و گفت:به دشمنان و دست نشاندگان و مزدوران آن‌ها هشدار می دهیم که خط قرمز سپاه امنیت اجتماعی و آرامش جامعه است.
۰
plusresetminus
باند قاچاق سلاح در مازندران متلاشی شد /هشدار سپاه به برهم زنندگان امنیت اجتماعی
به گزارش بلاغ، سیاوش مسلمی در گفت و گو با خبرنگار ما از انهدام باند قاچاق سلاح از خارج کشور خبر داد و گفت: پس از ۳ ماه کار اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (اروحنا له فداء) سپاه کربلا یک باند توزیع و فروش اسلحه‌های جنگی و شکاری غیر مجاز به اراذل و اوباش استان مازندران را شناسایی و طی یک عملیات پیچیده اطلاعاتی ۶۴ قبضه سلاح جنگی و شکاری غیر مجاز از این باندکشف شد.

فرمانده سپاه کربلا مازندران به جزئیات دستگیری باند قاچاقچیان سلاح پرداخت و افزود:‌طی گزارش‌های دریافتی از سامانه خبری ۱۱۴ سازمان اطلاعاتی سپاه و پس از ۳ ماه رصد اطلاعاتی ۷ نفر از اعضای باند قاچاقچیان سلاح توسط سربازان گمنام امام زمان (اروحنا له فداء) در سپاه کربلا مازندران دستگیر شدند.

سرهنگ پاسدار مسلمی درادامه با اشاره به اینکه قاچاقچیان، سلاح را در پوشش لوازم خانگی در سطح کشور توزیع می‌کردند، تصریح کرد:اکثر اسلحه‌های مکشوفه از نوع ۵ تیر وینچستر بوده که به علت اندازه کوچک و قدرت بالای تخریب مورد استفاده اراذل و اوباش باهدف درگیری و ایجاد ناامنی اجتماعی قرار می‌گرفت.

فرمانده سپاه کربلا در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این مطلب که امنیت مهم‌ترین مولفه‌های اساسی کشور است، خاطرنشان کرد:‌کشور‌ها بدون این رکن حیاتی قادر به انحام هیچ گونه فعالیتی در جامعه نیستند؛ لذا در سایه همین امنیت پایدار شاهد رونق اقتصادی، شکوفایی علم و نیز حرکت ملت به سمت مسیر رشد و کمال هستیم.

سرهنگ پاسدار مسلمی با تاکیدبر اینکه ایجاد امنیت پایدار وظیفه اصلی و اساسی نیرو‌های مسلح یک کشور است، اضافه کرد:‌سپاه بعنوان پاسدار انقلاب اسلامی تامین و تثیبت حفظ این عنصر را وظیفه ذاتی خود در هر زمان و شراطی می‌داند.

فرمانده سپاه کربلادر ادامه به دشمنان و دست نشاندگان و مزدوران آن‌ها هشدار داد که خط قرمز سپاه امنیت اجتماعی و آرامش جامعه است و پاسداران تا آخرین قطره خون برای دفاع از کشور و دفاع از امنیت جامعه و دفاع از مردم خود خواهد ایستاد.

سرهنگ پاسدار مسلمی در پایان سخنان خود به برنامه ریزی‌های مستمر، پیچیده و متنوع دشمنان از اول انقلاب تا کنون برای ایجاد آشوب‌های اجتماعی و برهم زدن نظم عمومی اشاره و تاکید کرد:‌به واسطه قدرت و بصیرت اقشار مختلف مردم و توان بالا و آمادگی و هوشیاری نیرو‌های مسلح کشور به کوچکترین اقدام از سوی دشمن، درس فراموش نشدنی میدهیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴