مازندران کماکان در وضعیت قرمز کرونایی؛

اعمال محدودیت‌های کرونایی در روستا‌های مازندران آغاز شد

تاریخ انتشارسه شنبه ۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵
کد مطلب : ۴۴۰۶۸۲
مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری مازندران گفت: ستاد ملی مقابله با کرونا برنامه‌های محدودیت‌های کرونایی را در روستا‌های استان اعلام کرد.
۰
plusresetminus
اعمال محدودیت‌های کرونایی در روستا‌های مازندران آغاز شد
به گزارش بلاغ، خسرو طالبی به فعالیت دوباره ستاد پدافند غیر عامل زیستی در روستا‌های استان اشاره کرد وگفت: این ستاد با مسئولیت دهیاران و با مشارکت بهورزان، امامان جماعت روستا‌ها پایگاه مقاومت بسیج و بخشداری‌ها برای مقابله با بیماری کرونا فعال شده است.

طالبی افزود: بازدید مستمر از خبازی‌ها، فروشگاه عرضه مواد غذایی، قهوه خانه ها، سالن‌های ورزشی، تالار‌های پذیرایی، کافه، چایخانه، آرایشگاه مردانه و زنانه در دستور کار این ستاد است.

وی گفت: مراسم جشن، عروسی و ترحیم، برنامه‌های ورزشی، اجتماعی و فرهنگی، گردهمایی یا جلسات اجتماع محور در سطح مساجد، حسینیه و آرامستان‌های روستا‌های مازندران تا اطلاع بعدی لغو است.

طالبی افزود: دهیاران موظف هستند متخلفان را به دستگاه قضایی شهرستان معرفی کنند.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز به اعمال محدودیت‌های کرونایی در مناطق قرمز استان اشاره کرد و گفت: محدودیت اماکن شلوغ که منجر به افزایش تماس‌ها و انتقال ویروس کرونا می‌شود همچنان ادامه دارد.

عباس موسوی افزود: تعطیلی آرایشگاه‌های زنانه، رشته‌های ورزشی، تالار‌های پذیرایی و مناطقی که در انتقال ویروس نقش دارند، جزو شمول این محدودیت‌ها است و در صورت عدم رعایت محدودیت‌ها مجبور شیوه‌های اجباری را درپیش بگیریم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲