تاریخ انتشارسه شنبه ۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰
کد مطلب : ۴۴۰۶۴۹
راهنمای عمل برنامه ویژه مدرسه(بوم)، در قالب کتابچه‌ای توسط گروهی از مولفان در سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی تهیه شده و هم اکنون امکان دسترسی به فایل کامل این کتاب به صورت رایگان فراهم شده است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از راهنمای عمل برنامه ویژه مدرسه(بوم)، در قالب کتابچه‌ای توسط گروهی از مولفان در سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی تهیه شده و هم اکنون امکان دسترسی به فایل کامل این کتاب به صورت رایگان فراهم شده است.
 این کتابچه راهنما در 243 صفحه و با عنوان کامل "مدرسه ما تقدیم می کند؛ راهنمای عمل برنامه ویژه مدرسه (بوم)" منتشر شد.
 این کتاب در چهار فصل با عناوینی همچون ضرورت و چشم انداز برنامه ریزی درسی سطح مدرسه؛  مباحث نظری و مفاهیم مرتبط با برنامه ریزی درسی سطح مدرسه؛  فرایند طراحی و تدوین برنامه درسی سطح مدرسه و نمونه برنامه های ویژه مدرسه، تهیه شده است.
مولفان کتاب تلاش کرده اند تا به وسیله آن راهکارهای عملی را به مدیران و معلمان مدارس جهت برنامه‌ریزی صحیح و اجرای برنامه ویژه مدرسه (بوم) در مدارس ارائه کنند."شرکت چاپ و نشر کتابهای درسی ایران" ناشر این کتاب و سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی پدید آورنده آن است. 
شایان ذکر است برنامه ویژه مدرسه(بوم) از جمله اقدامات تحولی است که چندی است در سرفصل برنامه های سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی قرارگرفته و در تازه ترین اقدام عملی این طرح، ثبت نام از 60 هزار معلم و مدیر در سراسر کشور صورت گرفت تا مورد آموزش قرار گیرند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴