تاریخ انتشارسه شنبه ۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰
کد مطلب : ۴۴۰۶۴۴
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی بابیان اینکه طی نیمه نخست امسال حدود سه هزار و ۸۰۰ درخواست مددجویی از طریق سامانه الکترونیکی ثبت‌شده است، گفت : هزار و ۱۲۳ نفر از این درخواست‌ها در سه ماهه اول و دو هزار و ۶۴۵ مورد نیز در سه ماهه دوم بوده است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازروابط عمومی کمیته امداد، مجید الهی راد به روش‌های نوین ارتباط با مردم در کمیته امداد اشاره کرد و گفت: پایگاه اینترنتی کمیته امداد و امداد الکترونیک علاوه بر امکان ثبت ۲۶ درخواست نیازمندان، با ارائه کد رهگیری، امکان پیگیری مطالبات را تا حصول نتیجه فراهم کرده است.
الهی راد با اشاره به انواع خدمات مورد درخواست مردم و نیازمندان در سامانه ارتباطات مردمی این نهاد، گفت: درخواست وام، کمک بلاعوض، خدمات اشتغال، جهیزیه و حوزه درمان بیشترین فراوانی مطالبات مردمی را به خود اختصاص داده است.
وی با یادآوری اینکه مددجویان می‌توانند از طریق نشانی اینترنتی e.emdad.ir نسبت به خدمت گیری از کمیته امداد اقدام کنند، گفت: مددجویان با استفاده از رایانه شخصی، گوشی همراه و یا با مراجعه به دفاتر خدمات اینترنتی و درج کد ملی و شماره شناسنامه خود وارد سامانه شده و اقدام به ثبت و ارسال درخواست خود کنند تا به‌این‌ترتیب از اتلاف وقت و صرف هزینه‌های اضافی خودداری نموده و مددکاران به‌واسطه کاهش مراجعین نیز فرصت زیادی برای ارائه خدمات کمی و کیفی داشته باشند.
الهی راد بابیان اینکه ۶ خدمت در حوزه مسکن به صورت الکترونیکی ارائه می‌شود ادامه داد: این خدمات شامل تعمیرات و بازسازی جزئی مسکن، خرید مسکن، احداث مسکن، انشعاب، بهسازی و تسهیلات شهرداری است.
وی بابیان اینکه درخواست وام کارگشایی و وام دانشجویی نیز به‌صورت الکترونیکی است، گفت: مددجویان برای دریافت خدمات مشاوره تحصیلی، ازدواج، روانشناسی و امور خانواده نیز می‌توانند درخواست خود را به‌صورت الکترونیکی در سامانه کمیته امداد ثبت کنند.
مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی خاطرنشان کرد: خدمات نظام‌وظیفه، تسهیلات کمک‌هزینه امور رفاهی و تسهیلات مهاجرت به روستا نیز به‌صورت الکترونیکی ارائه می‌شود.
وی با اشاره به پذیرش درخواست عمومی اشتغال به‌صورت الکترونیکی تصریح کرد: همچنین مددجویان برای دریافت کمک‌هزینه جهیزیه نوعروس، جهیزیه ازدواج مجدد بانوان و کمک‌هزینه ازدواج پسران و در حوزه فرهنگی نیز برای دریافت خدمات دانش‌آموزی، پوشش خدمات دانشجویی و پوشش خدمات نخبگی می‌توانند درخواست خود را به‌صورت الکترونیکی ثبت کنند.
الهی راد بابیان اینکه طی نیمه نخست امسال حدود سه هزار و ۸۰۰ درخواست مددجویی از طریق سامانه الکترونیکی ثبت‌شده است افزود: هزار و ۱۲۳ نفر از این درخواست‌ها در سه ماهه اول و دو هزار و ۶۴۵ مورد نیز در سه ماهه دوم بوده است.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷