تاریخ انتشارسه شنبه ۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰
کد مطلب : ۴۴۰۶۴۱
معاون آموزش ابتدایی آموزش‌وپرورش خراسان شمالی از راه‌اندازی سامانه شاد برای نوآموزان دوره پیش‌دبستانی خبر داد و گفت: تعداد ۱۹ هزار و ۱۰۰ نوآموز ورود به پیش‌دبستانی در خراسان شمالی وجود دارد که از این سامانه استفاده کند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازروابط عمومی آموزش‌وپرورش خراسان شمالی عصمت بدخشان اظهار کرد: آموزش مقطع ابتدایی در ایام کرونا بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی از وزارت بهداشت طی راهکارهای مختلف استفاده از اپلیکیشن شاد، آموزش حضوری در مدارس، استفاده از شبکه آموزش صداوسیما و درسنامه‌های تدوین‌شده فراهم‌شده است که دانش آموزان از روند آموزش محروم نشوند.
وی بابیان اینکه براساس آمار دریافتی از ثبت و احوال استان تعداد ۱۹ هزار و ۱۰۰ نوآموز ورود به پیش‌دبستانی وجود دارند افزود: ۱۰۰ نفر از کارشناسان، مربیان ومتخصصان استان برای تولید محتوا در کمیته استانی برای این گروه در نظر گرفته‌شده است، همچنین آموزش در صداوسیما کشوری از هفته گذشته آغازشده است.
معاون آموزش ابتدایی خراسان شمالی بابیان اینکه کدهای مشخص‌شده برای مناطق شهرستان‌ها توسط کارگروه شهرستان و محل پایگاه‌های ثبت‌نام به اولیا نوآموز معرفی خواهد شد گفت: بعد از انجام ثبت‌نام نوآموز و احراز هویت در سامانه سناد فرد می‌تواند از آموزش‌های بارگذاری شده در سامانه شاد بهره‌مند شود.
بدخشان، نقش خانواده را در همراهی نوآموزان و دانش آموزان در برخورداری مفید از سامانه شاد مهم و ضروری خواند و گفت: ثبت‌نام نوآموزان مقطع پیش‌دبستانی به‌صورت رایگان است و کلاس‌ها به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد و در پایان سال تحصیلی نیز گواهی‌نامه پایان دوره به آنها اهداء خواهد شد.
وی اضافه کرد: نوآموزان همچون دانش آموزان ورود به کلاس اول ابتدایی، سنجش خواهند شد که در صورت مواجه با مشکلات، مداخله زودهنگام انجام شود که در حال حاضر اجرای این طرح نیازمند مصوبات ستاد ملی کرونا است.
وی خاطرنشان کرد: خانواده‌ها با حضور در محل ادارات آموزش‌وپرورش شهرستان‌های خراسان شمالی احراز هویت فرزندانشان را انجام دهند تا نوآموزان از آموزش مقطع پیش‌دبستانی محروم نشوند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴