تاریخ انتشارسه شنبه ۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰
کد مطلب : ۴۴۰۶۲۸
امام جمعه موقت ورامین با انتقاد از ستاد مبارزه کرونای استان تهران گفت: ستاد مبارزه با کرونای تهران به شهرستان‌های استان تهران سرکشی و با لمس کمبودهای موجود دستورات لازم را صادر کنند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازحجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین روز دوشنبه در دیدار با ریاست بیمارستان دکتر شهید محمد مفتح با تقدیر و تشکر از نقش بی‌بدیل بخش درمان در خط‌مقدم مبارزه با کرونا، اظهار کرد: خلأ جدی شهرستان ورامین عدم اطلاع‌رسانی در زمینه بیماری کرونا بوده و است و آثار آن در مدیریت افکار عمومی برای مبارزه با این بیماری دیده می‌شود؛ متأسفانه برای ارائه آمارها مشکل وجود دارد و به مردم اطلاع‌رسانی مطلوبی نشده است.
وی گفت: در جذب کمک‌های مردمی و ورود گروه‌های جهادی ما سردرگم هستیم و اگر ستاد مبارزه با کرونا آمار دقیقی ارائه می‌کرد، می‌توانستیم از این ظرفیت بزرگ استفاده کنیم.
امام ‌جمعه موقت ورامین ادامه داد: ظرفیت دفتر امام‌جمعه و روحانیت همکاری با کادر بهداشت و درمان داشته و آماده ادامه خدمت‌رسانی است.
حجت الاسلام محمودی با انتقاد از ستاد مبارزه کرونای استان تهران بیان کرد: از دکتر زالی و ستاد مقابل با کرونا استان تهران توقع بود به شهرستان‌های استان تهران سرکشی کنند و کمبودهای شهرستان‌ها را از نزدیک لمس و دستورات لازم را صادر می‌کردند.
وی افزود: تاریخ در آینده این مقطع را با بیماری کرونا در کشور ما قضاوت خواهد کرد و اگر بتوانیم سربلند بیرون بیاییم آیندگان ما را تحسین خواهند کرد.
امام جمعه موقت ورامین این مقطع را مشابه زمان جنگ برای بزرگان دانست و عنوان کرد: در زمان جنگ فرماندهان نظامی وسط میدان بودند و انتظار مردم نیز در شرایط فعلی حضور بزرگان در وسط میدان، کنار مردم و بخش درمان است.
اگر به این شرایط توجه نشود زمستان سختی خواهیم داشت
دکتر مجتبی بندادکرمانی رئیس بیمارستان دکتر شهید محمد مفتح در ادامه از اعلام آمادگی و دل‌گرمی امام جمعه موقت شهرستان ورامین به بخش درمان تشکر کرد و گفت: برای اضافه کردن تخت اورژانس مشکل نداریم ولی هر تخت امکانات خاص می‌خواهد که برای تجهیز آن مشکل داریم.
وی افزود: باید با توجه به تعداد بالای مراجعان شرایط مناسب‌تری فراهم آید که در این رابطه درحال تلاش هستیم؛ اکنون با وضعیت کرونا پذیرش ما دو برابر شده است و همیشه یک بخش بیمارستان درگیر عمل‌ها و خدمات به مریض‌های خاص آن بخش است.
 رئیس بیمارستان دکتر شهید محمد مفتح وضعیت آینده را خطرناک توصیف کرد و گفت: در مهرماه تعداد مراجعات ما به ۶۰۰ نفر بیمار در روز رسیده که یک و نیم برابر روزهای تابستان امسال است و اگر توجه نشود زمستان سختی خواهیم داشت.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷