تاریخ انتشارسه شنبه ۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰
کد مطلب : ۴۴۰۶۱۹
رئیس هیأت ورزش‌های همگانی استان سمنان از انعقاد تفاهم‌نامه سه‌جانبه‌ای در این استان در راستای توسعه ورزش همگانی خبر داد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازهمت هادیان در گفت‌وگو با خبرنگار  در سمنان اظهار کرد: تفاهم‌نامه سه‌جانبه هیأت ورزش‌های همگانی استان سمنان، معاونت تربیت‌بدنی سپاه استان و سازمان بسیج ورزشکاران استان سمنان در راستای توسعه ورزش همگانی منعقد شد.
او بیان کرد: با توجه به ساختار ورزش در تمام پایگاه‌های بسیج و داشتن جمعیت ۲۰ میلیونی سازمان‌یافته و با توجه به تحقق منویات مقام معظم رهبری که فرمودند به برکت بسیج باید همه تهدیدات به فرصت تبدیل شود و با توجه به اینکه بر این باوریم ورزش همگانی در ایجاد شور و نشاط و افزایش روحیه امید به زندگی و پشتوانه سازی ورزش قهرمانی مؤثر است، مقرر شد این تفاهم‌نامه مبادله شود.
رئیس هیأت ورزش‌های همگانی استان سمنان اضافه کرد: بعضی از اهداف این تفاهم‌نامه شامل اصلاح نگرش و ایجاد باور اجتماعی جامعه بسیجیان نسبت به فواید فعالیت‌های منظم ورزشی و حمایت از ایجاد محیط ایمن ورزشی برای دسترسی عادلانه جامعه بسیجی، افزایش فرصت مشارکت در برنامه‌های ورزشی و ارتقای همکاری استانی و توانمندسازی منابع انسانی و بهبود فرآیندها و اقدامات هماهنگ در جهت حمایت از فعالیت‌های ورزشی و کاهش کم‌تحرکی جامعه بسیجیان است.
هادیان تصریح کرد: مقررشده تا پویش‌های آگاهی بخشی و دانش‌افزایی مشترک، همکاری در طرح‌های آموزشی و پژوهشی، همکاری در جشنواره‌های ورزش همگانی و برگزاری کارگاه‌ها، سمینارها و همایش‌های جامعه بسیجیان و همچنین استفاده از ظرفیت کمیته آموزش و پژوهش هیأت ورزش‌های همگانی در برگزاری دوره‌های آموزشی، برگزاری جشنواره‌های نشاط و تندرستی انجام شود.

او گفت: راه‌اندازی مراکز سنجش ساختار قامتی و تندرستی بسیجیان با مشاوره هیأت استان و راه‌اندازی ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی و عصرگاهی در پایگاه‌های بسیجیان و معرفی و تجلیل از فعالان ترویج ورزش همگانی از دیگر مفاد این تفاهم‌نامه سه‌جانبه است.
رئیس هیأت ورزش‌های همگانی استان سمنان بیان کرد: امیدوارم با امضای تفاهم‌نامه بین و اجرایی شدن مفاد آن بتوانیم هم گام مهمی در توسعه ورزش همگانی در استان برداریم و هم از ظرفیت‌های بسیج به بهترین نحو برای جامعه هدف و در نهایت سلامت همه مردم استان گامی برداریم.
هادیان تشریح کرد:‌ هیأت ورزش‌های همگانی استان سمنان در جهت استفاده از تمام ظرفیت‌ها درصدد تقویت همکاری با سایر بخش‌ها و حوزه‌هاست.
در نشست انعقاد این تفاهم‌نامه، رئیس هیأت ورزش‌های همگانی استان سمنان، جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، معاون تربیت‌بدنی سپاه استان، رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان سمنان و سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان حضور داشتند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پایبندی بانوان به اجرای قانون حجاب و عفاف
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
عملیات وعده صادق غرورآفرین و مقتدرانه بود
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۸
اقدامات سپاه مایه سربلندی ملت ایران شده است
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴